اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

آیا وقت آن نرسیده است تا تراکتورسازی تشویق شود.










ظرفیت و امکانات استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام (ره) شرمنده هواداران تیم تراکتورسازی شد قاطبه کارشناسان و اصحاب رساند که با زحمات زیاد خود را به ورزشگاه رسانده بودند و میزان استقبال هواداران را در خیابانهای شهر و جاده  های منتهی به ورزشگاه مشاهده کرده بودند اذعان دارندکه اگر ظرفیت ورزشگاه یکصد و پنجاه هزار نفر بود باز هم پر می شد.
فوتبالیستها که در فوتبال بزرگ شده اند و دهها سال عمر خود را در ورزش سپری کرده و شاهد انواع و اقسام حضور هواداران تیمهای مختلف در سطح باشگاههای کشوری و آسیایی و حتی ملی بوده اند اینک اذعان دارند که حضور این همه هوادار برای بازی یک تیم در کارنامه هیچ تیمی ثبت نشده است.
صرف نظر از نتیجه مسابقه آنچه که حاصل شده سربلندی تماشاگران فهیم و با فرهنگ تراکتورسازی و کادر مدیریتی و فنی باشگاه بود.
بدین معنا که با توجه به حساسیت رقابتهای صدر جدولی و نیاز تراکتورسازی به پیروزی جهت تثبیت موقعیت خود در جدول علیرغم به باخت تیم محبوب تماشاگران در حساس ترین بازی خانگی ، این مسابقه با کمترین حاشیه ممکن برگزار شد که موجب تحسین و تشکر مسئولین مختلف فدراسیون و حتی مسئولین باشگاه سپاهان واقع گردید.
آذربایجانیها حق میزبانی را بطور شایسته ادا کردند و صد البته آنچه بیشتر از هر چیز به چشم می خورد ، فرهنگ ، ادب و اخلاق تماشاگران بود بطوریکه امیر قلعه نوعی سرمربی تیم سپاهان را به نمایندگی از همه باشگاه سپاهان مورد تشویق قرار دادند.
بعد از پایان بازی و شکست تیم تراکتورسازی هواداران نهایت محبت و احترام را مبذول داشته و با شعار (عیبی یوخ، عیبی یوخ) یعنی عیبی ندارد التیامی بر دردهای بازیکنان گذاشته و  نشان دارند که فوتبال را می فهمند و در هر شرایطی تیم خود را دوست دارند و این حرکت حرفه ای تماشاگران یک امیدبخشی به تیم را همراه دارد و موجبات پیروزی آنها را در بازیهای آتی فراهم خواهد ساخت.
موقعی که بازی تراکتورسازی و سپاهان با کمترین حاشیه ممکن و به سالمترین شکل تمام شده بود و تماشاگران تبریزی عازم منزل بودند.
مسابقه پرسپولیس و استیل آذین بدترین حاشیه ها را داشت و حرف و حدیث زیادی بر جای گذاشت و موجب تاسف مسئولین جامعه فوتبال شد و اکنون که افکار عمومی و مسئولین مسابقات تراکتورسازی با تیمهای استقلال تهران و سپاهان اصفهان را که با حضور انبوه تماشاگران انجام شد با مسابقه فوق مقایسه می کنند چه نتیجه ای حاصل می شود؟
آیا تماشاگران تراکتورسازی فهیم ترین و سالمترین و حرفه ای ترین هواداران نیستند ، با تشکر از این هواداران و زحمات مسئولین استان در برگزاری مسابقه فوق حال این سئوال مطرح است که آیا وقت آن نرسیده که تراکتورسازی تشویق شود؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد