اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

باشگاه شهرداری تبریز مورد تایید نمایندگان AFC قرار گرفت

سهرابی خبر داد:
باشگاه شهرداری تبریز مورد تایید نمایندگان AFC قرار گرفت
تبریز - خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه فوتبال شهرداری تبریز از تایید این باشگاه از سوی نمایندگان AFC خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، میرمعصوم سهرابی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمایندگان AFC پس از بازدید از باشگاه تراکتورسازی و ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در باشگاه شهرداری حاضر و از امکانات و تجهیزات این باشگاه بازدید به عمل آوردند.

وی اضافه کرد: در این بازدید که نمایندگان هیئت فوتبال آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند هم امکانات سخت افزاری و هم امکانات نرم افزاری باشگاه به تائید نمایندگان AFC رسید.

سهرابی گفت: با اینکه تیم فوتبال شهرداری تبریز اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرده اما به گفته نمایندگان AFC از امکانات خوب و در حد تیمهای حرفه ای برخوردار است.

وی همچنین در خصوص "حمید درخشان" سرمربی تیم، افزود: درخشان برنامه های خود را به هیئت مدیره باشگاه ارائه کرده و ما منتظر نظر این هیئت هستیم تا تصمیمات بعدی را در این خصوص بگیریم.

سهرابی گفت: پس از این که هدفهای باشگاه برای فصل بعدی اعلام و برنامه های درخشان از سوی این هیئت تائید شود اقدام به بستن قرارداد با درخشان و بستن تیم خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: بجز حمید درخشان هیچ گزینه دیگری مد نظر باشگاه نبوده و در این خصوص منتظر نظر هیئت مدیره هستیم.

نمایندگان AFC روز گذشته با حضور در تبریز از دو باشگاه تراکتورسازی و شهرداری و همچنین ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بازدید کردند.

کمالوند:منشوری بودنم کذب است/کرار فردا برای تمدید به تبریز می آی

کمالوند:منشوری بودنم کذب است/کرار فردا برای تمدید به تبریز می آید







تراکتوراسپور ـ جلسه کمیته انضباطی در مورد اتفاقات بازی سایپا امروز با حضور فراز کمالوند و سردار جعفری برگزار شد ، در این جلسه که محمد نصرتی و جاسم کرار از دیگر احضار شدگان بودند که در این جلسه با عذر موجه حاضر نشدند
فراز کمالوند بعد از اتمام این جلسه با پرواز ساعت 9:30 هواپیمائی آتا به تبریز بازگشت و سردار جعفری و جاسم کرار نیز فردا با پرواز ساعت 7:30 به تبریز باز خواهند گشت
جهت اطلاع از نتایج این جلسه در فرودگاه تبریز به سراغ فراز کمالوند رفتیم که اینچنین توضیح داد : این جلسه که بخاطر اتقافات بازی با سایپا و مسائل که در سکوها پیش آمده بود برگزار شد و بنده نیز به عنوان مطلع به این جلسه احضار شده بودم که در مورد مسائل و سوء تفاهم پیش آمده توضیحات لازم را ارائه کردیم که در 2 روز آینده حکم نهایی صادر خواهد شد
به نظر شخص بنده مشکل خاصی پیش نمی اید و در مورد جاسم کرار هم مشکل خاصی نیست و این بازیکن فردا به همرا سردار جعفری به تبریز باز خواهند گشت و برای تمدید قرار داد این بازیکن در باشگاه حضور خواهند یافت .
فراز کمالوند در مورد شایعه منشوری بودن خودش نیز چنین توضیح می دهد : مگر این شایعه ها مربوط به امروز و دیروز است که اینقدر روش حساس شده اید ؟ الان 4 سال است که در فصل نقل و انتقالات خبر از منشوری بودن من در رسانه ها عنوان می شود که منبع مشخصی هم ندارند و فقط در حد حرف است ...
من مشکل خاصی ندارم که منشوری و یا نگران این شایعه ها باشم و از هواداران هم می خواهم که به این شایعات توجه نکرده و منتظر خبر های خوبی از باشگاه باشند

در تراکتورسازی غیر از کمالوند کسی دوست نداشت بازی کنم

در تراکتورسازی غیر از کمالوند کسی دوست نداشت بازی کنمخبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال
آندرانیک تیموریان میگوید فصل خوبی را در تراکتورسازی پشت سر گذاشته و ممکن است سال آینده به استقلال برود.

هافبک ملی پوش تیم فوتبال تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از مسایل مختلفی از جمله دهمین دوره لیگ برتر، بازی در تراکتورسازی، پیشنهاد باشگاه استقلال و تیم ملی صحبت کرده که متن آن در زیر میآید:

* پس از چندین سال بازی در لیگ انگلیس در این فصل به ایران بازگشتی. بازی در تراکتورسازی چگونه بود؟
- البته من ناخواسته به لیگ برتر ایران بازگشتم و به خاطر ویزای کار در انگلستان که دیگر همه میدانیم چه وضعیتی دارد، مجبور شدم به ایران باز گردم. فصل خیلی خوبی را با تراکتورسازی پشت سر گذاشتم و از این یک سال خیلی راضیام . تراکتورسازی در فصل قبل هفتم شده بود، اما این فصل با توجه به رقیبان قدرتمندی که در لیگ هستند، نتایج خیلی خوبی گرفتیم و می توانستیم سهمیه آسیا را هم کسب کنیم، اما در چند بازی آخر تیم مقداری از شرایط آمادگی دور شدیم و مصدومان و محرومان زیاد باعث شد که دست کادر فنی بسته بماند. در غیر این صورت می توانستیم در لیگ چهارم شویم و پس از آن چشم به رقابتهای جام حذفی داشته باشیم و این که یکی از سه تیم بالای جدول قهرمان شود.

* در مقطعی از فصل از برخورد هواداران تراکتورسازی ناراحت بودی.
- نه. من هیچ ناراحتی از هواداران تراکتورسازی نداشتم. تنها ناراحتی من از آن دسته تماشاگرانی بود که هوادار واقعی تراکتورسازی نبودند و خیلی هم برایشان متاسفم که به محمد نصرتی که کاپیتان دوم تیم ملی است و دو سال در تبریز مانده بیاحترامی کردند. این را هم بگویم که آندرانیک تیموریان در 8 بازی با مصدومیت و به کمک آمپول بازی کرد. به غیر از فراز کمالوند هیچکس در باشگاه تراکتورسازی دوست نداشت من بازی کنم و من هم به عشق این تیم و هواداران با وجود مصدومیت بازی کردم. تراکتورسازی پس از هشت سال که مجددا به لیگ برتر آمده بود، فصل گذشته رتبه هفتم را به دست آوردم و امسال هم پنجم شد. همه اینها به خاطر هواداران پرشوری است که تراکتورسازی دارد و در سرما و گرما تیمشان را تنها نمیگذارند.

* آندرانیک تیموریان تاکنون با مربیان بزرگی کار کرده. کار با فراز کمالوند را چطور دیدی؟
- کمالوند یک مربی جوان و باهوش است که با داشتههایی که در این فصل در تراکتورسازی در اختیار داشت، توانست خیلی خوب نتیجه بگیرد و تا لحظات آخر هم برای کسب سهمیه آسیا شانس داشتیم و اگر کمی خودمان را جمع و جور میکردیم می توانستیم به آسیا هم برویم.

* پس از چند سال بازگشت به ایران، بازی در لیگ برتر برایت چگونه بود؟
- از آنجا که من پیش از آن در لیگ انگلیس بازی میکردم وقتی که به ایران آمدم، مطمئنا شرایط خاصی داشتم، چرا که سبک بازی در ایران با سبک لیگ انگلیس خیلی فرق میکند و این موضوع کمی برایم سخت بود، با این حال خود را با شرایط وفق دادم. به هر حال خواست خدا بود که به ایران برگردم و در کنار خانوادهام، خواهرانم و برادرم باشم که برای من زحمات زیادی کشیدند و از آنها تشکر میکنم. به ویژه از دوست خوبم "فرشاد تنهایی" تشکر میکنم که در این مدت همیشه کنار من بود و برایم زحمات زیادی کشید.

* از استقلال پیشنهاد داری؟
- از باشگاه استقلال تاکنون چندین و چند بار به صورت تلفنی با من تماس گرفتند، اما تا الان هیچ دیدار رسمی با استقلالیها نداشتم. معلوم نیست چه اتفاقی میافتد. هر چه خدا بخواهد، شاید با استقلال به توافق رسیدم.

* خودت هم دوست داری به استقلال بروی؟
- به هر حال من دوست دارم پیشرفت کنم. هم استقلال و هم پرسپولیس و سپاهان و ذوب آهن تیمهای بزرگ ایران هستند که همواره رتبه های اول جدول را در اختیار دارند. البته من اول فصل گذشته هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم، اما در آن زمان بلکبرن به پیشنهاد داد. پس از این که به تراکتورسازی آمدم، بار دیگر این فرصت وجود داشت که به پرسپولیس بروم، اما لیست پرسپولیس تنها یک جای خالی داشت و دایی ترجیح داد که از وحید هاشمیان استفاده کند و من هم به نظر او احترام میگذارم.

* مشکلی که برای بازی در انگلیس داشتی حل شد؟
- بله. الان دیگر بازیهای ملیام به تعداد کافی رسیده و هیچ مشکلی برای بازی در انگلیس ندارم و اگر پیشنهاد خوبی باشد، حتما به اروپا خواهم رفت، اما نمیخواهم فعلا بازارگرمی کنم و به مطبوعات دروغ بگویم.

* تمرینهای تیم ملی با حضور کیروش آغاز شده. کار با این مربی را چطور دیدی؟
- 100 درصد کیروش مربی بسیار بزرگی است که با مربیان بزرگی در فوتبال دنیا کار کرده و بازیکنان خیلی خوبی تحویل تیم ملی پرتغال داده. کیروش در سه جلسه اول تمرین برای ما بازی فوتبال گذاشته بود تا بیشتر بازیکنان را بشناسد و بازیکنان اصلی در اردوهای بعدی به تیم ملی دعوت خواهند شد.

* چند وقت پیش کیروش گفته بود، اکثر بازیکنان خوب ایران سن زیادی دارند. آیا با این موضوع موافقی؟
- به نظر کیروش احترام میگذارم، اما تجربه هم خیلی در فوتبال مهم است، به نظر من بزرگترین مشکل فوتبال ایران در تیمهای پایه است که هیچ توجهی به آنها نمیشود. در ایران یک بازیکن در سن 25 ـ 24 سالگی به نقطه اوج فوتبالش میرسد، اما در اروپا به دلیل این که آکادمی فوتبال در هر کشوری وجود دارد یک بازیکن خیلی زودتر خود را نشان میدهد و این مشکلی است که فوتبال ما همیشه با آن رو در رو بوده است.