اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

چند خبر کوتاه از تیم / با روحیه کامل برای برد می رویم.


Traxtorchi.ir - فراز کمالوند و کادر فنی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان بیشترین تلاش خود را در ریکاوری روحی تیم قرار داده است، تمرینات تیم دیروز و امروز به صورت منظم پیگیری شد و بازیکنان با روحیه مناسب مشغول تمرینات گروهی بوده اند.

- در صحبتی که با کادر فنی تیم داشتیم، عنوان کردند " تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا 3 امتیاز دیدار با پیکان قزوین را کسب کنیم، ما بیشترین تلاش خود را برای بازگرداندن بازیکنان به شرایط مسابقه از لحاظ روحی را داشتیم و چون این دیدار به عنوان آخرین شانس برای کسب مقام سومی است تیمی کاملا هجومی روانه میدان خواهیم کد "

- بعد از اتفاقاتی که در هواپیما به هنگام برگشت از تهران* افتاد و فراز کمالوند عنوان نمود بازی با پیکان و حتی نفت آبادان را با اتوبوس خواهیم رفت، تیم فردا با اتوبوس تبریز را به مقصد قزوین ترک خواهد کرد.

* در مسیر برگشت از تهران بعد از بازی با استقلال در نزدیکی های فرودگاه هواپیمای حامل بازیکنان و کادر فنی تکان های شدیدی خورده و باعث شده بود فراز کمالوند به شدت نگران وضعیت باشد، هرکسی که در آن موقعیت با فراز کمالوند شوخی می کرد او می گفت " شوخی در این موقعیت شوگون ندارد"

درباره ی نود

بسمه تعالی

جناب آقای فردوسی پور

با عرض سلام و خسته نباشید


TractorFansPortal.Com. در وحله اول اجازه بدین از تلاشهای جانانه تان برای پیشرفت ورزش کشور تشکر کنم. امیدوارم این روحیه سازندگی 56840352658781896810.jpgهمیشه همراهتان باشد. اما لحن سخنان اینجانب کمی تند می باشد و از اینکه در بایکوت بماند تعجب نخواهم کرد با این وجود امیدوارم سازنده باشد.

شما همیشه تلاش کردین در برنامه هایتان چنین جلوه دهید که بدنبال حقیقت می باشید. اما حقیقت از نظر شما چیزیست که مردم ان را دوست می دارند و برای مردم جذاب است نه آن حقیقتی که وجود دارد!!!! حتما الان میفرمائید" نه آقا ما همیشه بدنبال حقیقت واقعی بوده و هستیم یعنی لااقل سعی کردیم که برسیم" اما اگر بدنبال حقیقتید این متن را تا آخر با دقت بخوانید.






من عقیده دارم شما از کسانی می باشید که نون رو به نرخ روز میخورند. شما یک برنامه پربیننده تلویزیونی دارید که صد البته خود شما آن را ساخته اید و این برنامه یک میکروفن آزاد در اختیار شما قرار داده که این روزها خیلی خیلی سخت به دست میاد. تهیه کننده, کارگردان, مجری, کارشناس, برنامه ریز, گزارشگر,... خلاصه همه کاره خودتون هستین. حتما الان میفرمائید" نه بابا آقا ما اینجا کلی همکارو دستندرکار داریم آخر برنامه هم اسم همشونو می نویسیم" آقای فردسی پور همه ی ما خوب می دانیم که چنین نیست... و کسی هم ندارید تا اشتباهات شما رو تذکر داده و بیان کند یا اگر هم دارید! زیادی خوش خدمته...


می خواهم برای شما از چند تا مثال استفاده کنم تا بهتر متوجه شوید, چون نمی توان همه را بیان نمود:


1. شما وقتی میان اهالی ورزش یا پیش کسوتان اختلافی بوجود می آید, با دعوت کردن یکی از ایشان به برنامه در عین دادن هیجان به برنامه و علنی کردن مسئله در اذهان عمومی باعث از بین رفتن جلوه و آبروی ایشان نزد مردم شده و با دامن زدن به اختلافاتشان باعث بیشتر شدن مشکلات می شوید که خود کاری نسنجیده می باشد. اما این عمل با اقبال عمومی مواجه شده و باعث افزایش مخاطبینتان می شود.


2. شما یکبار در برنامه تان عملکرد شهرداری تهران را بابت برخورد با آقای پروین که بدون پروانه ساخت یک ملک ورزشی را تبدیل به تالار نموده بودند حمایت می کردید. آقای پروین اسطوره فوتبال هستند, محبوبند,عزیز همه ما هستند درست. اما چرا باید قانون در برخورد با ایشان تبعیض قائل شود!؟ این یک میلیاردو خورده ای که به ایشان بخاطر اینکه آقای پروین هستند تخفیف داده شده بود, از حساب بیت المال یعنی حساب امسال من چرا؟؟؟ واقعا این وضاحت را به ملت ایران تسلیت عرض می نمایم. در تلویزیون ملی از تبعیض حمایت می کنیم بعد شعار قانون گرایی سر می دهیم! با این وجود انتظار اصلاح وضع موجود را داریم...

3.  بیشتر وقت برنامه شما را پرداختن به تیمهای پرسپولیس و استقلال پر می کند در حالی که لیگ ما 18 تیم دارد! اگر پاسخ شما این باشد که "از تیمهای پر طرفدار ایران هستند" باید خدمتتان عارض شوم: دیگه گذشت اون زمون که... و خود شما به این نکته واقف هستید. یا اگر بیان کنید که تیمهای دیگر شبکه استانی دارند! این را می دانید که استان تهران دارای شبکه ایست ده برابر قویتر و مدرنتر... هر پاسخی که به این مسئله از طرف شما مطرح شود جوابی قاطع نزد انسانهای با وجدان دارد...


4. در حال حاضر تراکتور از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا پرطرفدارترین تیم آسیاست. تیم سپاهان نیز بهترین تیم ایرانی از نظر عملکرد و مدیریت می باشد که تنها امید ما برای برای کسب قهرمانی در آسیا می باشد. امیدوارم شما هم مثل مسئولان کشوری ایران را تهران و تنها قومیت ساکن در آن را فارس تلقی نکنید تا آیندگان از شما به نبکی یاد کنند.


5. اینک کشور ما در مرحله برون رفت از فوتبال دو قطبی میباشد و اکثر تیمها دارای طرفدار و در امید قهرمانی هستند. شما که خود روزی طالب چنین وضعیتی بودید پس در حق مردم جفا نکنید. اینجانب از کودکی طرفدار دوآتیشه پرسپولیس بودم اما در حال حاضر فقط تیم استانم برایم مهم می باشد و حتی به بازیهای پرسپولیس اهمیتی قائل نیستم و همیشه طالب برد تیم استانم در مقابل آن هستم.


6. آقای فردوسی پور شما به این امر مطلع می باشید که تیمهای پرسپولیس و استقلال هر دو متعلق به سازمان تربیت بدنی می باشند و به این نکته نیز کاملا واقف هستید که محال است تیمهای مذکور به طور کل به بخش خصوصی واگذار گردد! پس تا چند سال آینده طرفداری برای آنها نخواهد ماند چون مردم ما کم کم به بلوغ فکری رسیده و به کسی اجازه بازی کردن به احساساتشان را نخواهند داد. پس شما هم به فکر پیدا کردن ریسمانهای محکم تر برای خود باشید...


6. در پایان راستی شما که همیشه به فکر پیدا کردن موارد مشابه در اروپا هستین و اگر پیدا شد به منزله ی اصولی بودن کار طلقی می شود! در کجای دنیا یک نفر هم مجری, هم کارگردان, کارشناس, گزارشگر, تدوینگر, برنامه ریز, تهیه کننده و خلاصه همه کاره یک برنامه ی تلویزیونی یک نفره؟؟؟؟؟؟؟



با تشکر

ابوالفضل کبیری از شهرستان میانه

فوتبال ورزشی رقابتی است

فوتبال ورزشی رقابتی است


موضوع اصلاً مقایسه ی بازی تراکتور مقابل ذوب آهن و سپاهان نیست. هرگز نمی توان از یک اتفاق نتیجه گیری مطلق نمود و آن را به همه ی بازیها تعمیم داد. مسابقه ی تراکتور با ذوب آهن و سپاهان در دو مقطع متفاوت انجام شده است. بازی با ذوب آهن در اوایل فصل انجام شد که هنوز حساسیت مسابقات تا این اندازه نبود.
هدف این نیست که با این باخت هواداران را مقصر اصلی دانسته و تمامی کاسه کوزه ها بر سر آنان شکانده شود بلکه همانطور که در مقالات متعدد بیان شده است در این مسابقه اگر هواداران اسیر جنگ روانی سپاهان نمی شدند نتیجه ی دیگری می توانست رقم بخورد و یا حداقل اگر هم می باخت بازنده ی سربلند میشد به اعتقاد من سه عامل اصلی سبب باخت تراکتور مقابل سپاهان شد:

1. مغرور شدن تیم پس از پیروزی مقابل استقلال که سبب پدید آمدن نوعی غرور کاذب در بازیکنان، کادر فنی و هواداران شده بود اثرات مسابقه با استقلال موضوعی است که معمولاً از زیر نگاه تحلیلگران دور مانده است و بیشتر روی بازی با سپاهان زوم می گردد.

2. جنگ روانی اصفهانیها، تجربه ی بیشتر آنان، شناخت کامل آنان از نقاط قوت و ضعف تراکتور و هوادارانش و حاشیه سازی و مدیریت آن با جهت دهی به سمت تراکتور و هوادارانش.

3. حرفه ای گری سپاهان؛ کیفیت تیمی مطلوب؛ تجربه ی بالای این تیم، وجود مدیر مجرب، مربی کارکشته و بازیکنان توانمند.
مصاحبه پس از بازی قلعه نوعی در نوع خود جالب بود وی بیان داشته بود که ما با شناخت کامل از شیوه ی بازی تراکتور خط هافبک آن را از کار انداختیم و با استفاده از پرسینگ و نتیجتاً اشتباه مدافعان تراکتور به گل رسیدیم. تراکتور در مسابقه با سپاهان نتوانست بازی همیشگی اش را به نمایش بگذارد که دلیل آن گرفتار شدن در کمند بازی تاکتیکی و شناور سپاهان بود. سپاهان با راه اندازی جنگ روانی هواداران را در بیرون از زمین و با داشتن برنامه برای تمامی لحظات و دقایق بازی موفق به مهار تیم درون زمین شد. ضمن اینکه اقدامات متظاهرانه ی کانون هواداران سپاهان مانند پذیرایی از هواداران تراکتور در اصفهان نیز صرفاً با هدف تحت کنترل گرفتن هواداران تراکتور در آینده و در اصطلاح عامیانه همان خر (دوستان ببخشند استفاده از این واژه به جهت ضرورت می باشد) نمودن هواداران تراکتور صورت پذیرفته بود و هیچ لطفی در میان نبوده است نکته ی ظریفی که در این بین باید در نظر گرفت این است که احترام به حریف با ذوب و هضم شدن در آن متفاوت است. فوتبال ورزشی رقابتی است در تمام دنیا صحبت از احترام به حریف می شود اما هیچ جایی حریف را بر سر خود نمی نشانند که متأسفانه تیراختورچیها سپاهان فرصت طلب و مکار را نه تنها بر سر خود بلکه بر قلب خود نشاندند!

تنها باید پس از بازی هر دو تیم را تشویق می کردیم