اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

میثاقیان: از این تیم می‌روم/ سهرابی: نمی‌رود جلسه داریم ... خامو

میثاقیان: از این تیم می‌روم/ سهرابی: نمی‌رود جلسه داریم ... خاموش

او در مصاحبه با شبکه استانی باز هم این خبر را تکذیب کرد و امروز صبح نیز بعد از مواجه شدن با اولین تماس‌های تلفنی موبایل خود را خاموش کرد

2010/10/22 12:58:00

akbar Misaghian اکبر میثاقیان
سایت گل ـ اقدام غیرمنتظره اکبر میثاقیان در خداحافظی از بازیکنان شهرداری تبریز در تمرین دیروز این باشگاه را با شرایط تازه‌ای مواجه کرده است. شب گذشته میرمعصوم سهرابی مدیرعامل شهرداری پس از آنکه در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر این خبر را تکذیب کرد به خبرنگار سایت گل گفت که جلسه هیئت مدیره در این زمینه تشکیل شده است.
جالب اینکه او در مصاحبه با شبکه استانی باز هم این خبر را تکذیب کرد و امروز صبح نیز بعد از مواجه شدن با اولین تماس‌های تلفنی موبایل خود را خاموش کرد! این در حالی است که اکبرمیثاقیان شب گذشته در گفت‌وگو با یکی از دوستان نزدیکش گفته است به احتمال 90درصد از شهرداری جدا خواهد شد.
 ظاهرا میثاقیان از تحرکات مدیرعامل باشگاه ناراضی است ضمن اینکه مدیرعامل باشگاه هم از شرایط تیم در جدول راضی نیست. میرمعصوم سهرابی کارمند و مسئول ورزش شهرداری تبریز است و مدیریت تیم فوتبال این باشگاه هم برعهده دارد. سهرابی در فوتسال چهره شناخته شده‌ای است و پیش از این با حفظ سمت مربی تیم فوتسال گسترش فولاد نیز بوده است و امسال هم خود محمود خوراک‌چی را به عنوان سرمربی تیم گسترش فولاد انتخاب کرده.
ماجرای اختلافات بین او و میثاقیان به زمانی بازمی‌گردد که سهرابی قصد داشت هادی بررگی‌زر مربی سابق فوتبال و کارمند شهرداری مشهد را به عنوان دستیار به کادرفنی شهرداری اضافه کند اما اکبر میثاقیان با این کار مخالفت کرد.

به امید خدا و یاری هوادارانمان پیروز میدان خواهیم بود



مهدی ثابتی در گفتگوی اختصاصی با سایت هواداران تراکتورسازی تبریز،Traxtorchi.ir ، از هواداران تیم میخواهد مثل همیشه با تشویق نود دقیقه ای ، تیم خود را همراهی نمایند و از همه ی هواداران خواسته است با حضوری پرتعداد تر از قبل آنها را حمایت نمایند تا بازیکنان با روحیه ای مضاعف در دیدار انجام وظیفه نمایند.



وی وضعیت آمادگی خود و تیمش را بسیار عالی عنوان کرده و گفت : " همه ی بچه ها با تمرینات جدی و مداوم در وضعیت روحی و فیزیکی بسیار خوبی قرار دارند و آماده ی بدرقه ی استقلال با شکست هستیم "


ثابتی در مورد نتیجه ی دیدار یکشنه به خبرنگار ما گفت : " نتیجه ی دقیق که نمیتوانم پیش بینی کنم اما با دعای خیر مردم  و تلاشی که ما خواهیم کرد قطعا پیروز میدان ما خواهیم بود"


سنگربان غیور تراکتورسازی در مورد ذخیره بودنش عنوان می کند به هیچ وجه ناراحت این موضوع نبوده و نخواهم بود چرا که سال قبل هم چنین موردی بود و من با تمرینات بیشتر و بهتر و تلاش روز افزونتر توانستم به سنگربان اول تبدیل شوم، امسال هم از موقعی که ذخیره شدم تا به امروز با روحیه بهتر و تلاش جدی تر سعی کرده ام بهترین تمریناتم را انجام دهم تا نظر سرمربی و کادر فنی را جلب کنم و بتوانم به ترکیب اصلی تیم برگردم"

همه باهم در سهند به یاد کبوتری که در راه تراختور جان داد!

همه باهم در سهند

به یاد کبوتری که در راه تراختور جان داد

TiraxtorFans.Com. پرچم قرمزی به دست دارد. گونه های سرخش حاکی از این است که در منطقه خوش آب و هوا زندگی می کند. به نظر می رسد در گوشه ای از بهشت بوده و آب زمزم نوشیده است.بر روی پرچمش نوشته شده "یاشاسین آذربایجان .یاشاسین تراختور".

سن بالایی دارد ، اعتقادش به ائل گوجی ، سل گوجی بسیار است.قدمهایش آهسته است ولی پر بار ، کلامش در دل می نشیند.آرام و شمرده می گوید ، آذربایجان مهد تمدن و فرهنگ است و این را نه من بلکه تاریخ می گوید.

زمانمان کوتاه است.حدود 30 هزار هوادار تراختور در ورزشگاه آزدای جمعند.شعار های زیبا آزادی را به لرزه درآورده، نزدیک شروع بازیست ، استادیوم در اختیار تراختورچیان است.به یکباره تلویزیون و رسانه های حامی دردادنه های پایتخت دست بکار می شوند و با تهییج دوستداران استقلال آنا ن را به استادیوم می کشند.گزارشگر بازی نیم نگاهی به تیم آذربایجانی دارد .خیابانی با احساسی که خاص مردان آذربایجانیست از تراختور و هوادارانش می گوید.شورو شوق سراسر وجودمان را فرا گرفته است.دستان من و پیرمرد در هم گره می شود تا جبران مافات عصایم شود.وقتی یاشاسین می گوییم ،به احترام پر پا می شویم.پیرمرد مقالات آدیوخ را خوانده ولی من خود را معرفی نکرده ام.نگاه مهربانش جان دوباره ای به من میدهد.کبوتران سرخ ، از دستان سرخ پوشان هوادار تراختور خارج می شود ، آسمان آبی آزادی به یک باره رنگ قرمز به خود می گیرد.تصویر ی بر آسمان حک شده است و بر ما تداعی می شود که کبوتران در حال سرودن آواز جاوید یاشاسینند.

اما، اما:

کبوتری از کبوتران در میان آبیها سرنگون می شود ، کبوتر بخت برگشته خبر ندارد که در میدان جوانمردی ، ممکن است نامردی هم باشد.و این می شود که داستان کبوتر و تراختور آغاز می شود.آغازی که پایان ندارد و صحنه های تلخ جان سپردن کبوتر در دستان نامردی از جنس آبی به تصویر کشیده می شود.

تیتر یک روزنامه ها ی فردا این است"کبوتری که در راه تراختور جان داد".

پیرمرد که سالیان سال هوادار تراختور بوده از این صحنه دلگیر می شود و می گوید به پاس احترام به خون این کبوتر که در راه تراختور ریخته شد ، هرگز تراختور را درآوردگاه ها تنها نخواهم گذاشت.

پس ما می اییم تا به کبوتر نمادینمان یاد آورشویم که تراختور و تراختورچیان با خون او زندگی دوباره گرفته اند و راهش ادامه داشته ، دارد و خواهد داشت.یاشاسین آذربایجان ، یاشاسین تراختور.

آدیوخ آذربایجانلی