اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

قلعه نویی:فوتبال ایران هنوز احساسی است

قلعه نویی:فوتبال ایران هنوز احساسی است


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی گفت: ما به حضور طرفداران در بازی فردا نیاز داریم، چون تیم اصلی ما هواداران هستند که در هر شرایطی تیم را یاری میکنند.





قلعهنویی کیفیت بازی تیمش را در سه بازی گذشته مطابق میل خود عنوان کرد و افزود: تراکتورسازی در بازیهای گذشته روند خوبی داشته است و با توجه به اینکه هدف ما بازی هجومی است، امیدواریم داربی تبریز را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم و البته این را هم باید بدانیم که نتیجه بازی دست خداست.
وی با بیان اینکه کادر فنی تیم تراکتورسازی در چند روز گذشته با مشاهده بازیهای تیم شهرداری، شناخت خوبی از این تیم به دست آورده است، اظهار کرد: تیم شهرداری فصل را خوب شروع کرده است و خط دفاع و حمله خوبی دارد و ما باید در این بازی اجازه ندهیم تا این دو جناح با هم مشارکت داشته باشند، ولی در کل قبول میکنم که خط دفاع ما آسیب پذیرتر از تیم شهرداری است.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در رابطه با آمادگی بازیکنان تیم برای بازی فردا بیان کرد: بازیکنان فوتبال باید از نظر ضریب هوشی بالا باشند، زیرا باید از نظر تاکتیکپذیری هوش بالایی داشته باشند و من هم به همین خاطر 5 دقیقه قبل از هر تمرین با آنها صحبت میکنم و سعی میکنم به آنها روحیه بدهم، ولی باید قبول کنیم که فوتبال ایران هنوز فوتبال احساسی است.
او در پایان تماشاگران را مخاطب خود قرار داد و عنوان کرد: تیم تراکتورسازی مال مردم است و تماشاگران هم سرمایههای ملی ما هستند و من با توجه به شناختی که تا به حال از هواداران تبریزی پیدا کردهام، از آنها انتظار دارم تا با حاشیهها کاری نداشته باشند و تیم خود را تشویق کرده و به مهمان احترام بگذارند.

نظرات 2 + ارسال نظر
آیسان سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ق.ظ

سلام قارداش منه بیر باش وور دااااااا!

آیسان پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام قارداش منه بیر باش وور دااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد