اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

کیانی: کدورت‌ها برطرف شد .با وساطت جعفری، قلعه‌نویی مرا بخشید.

کیانی: کدورت‌ها برطرف شد

با وساطت جعفری، قلعه‌نویی مرا بخشید.

به گزارش خبرنگار تراکتور اف سی، مهدی کیانی بازین اخراجی تیم تراکتورسازی هم اکنون در گفتگو با برنامه موج فوتبال اظهار داشت: در جلسه ای که با جعفری و قلعه نوعی و کادرفنی باشگاه داشتیم من عذرخواهی کردم، آقای قلعه نوعی هم عذرخواهی مرا پذیرفتند که من بار دیگر به تیم بازگردم.
وی در پاسخ به اینکه آیا غیبت در این مدت برای او از نظر بدنی مشکل ساز نخواهد بود، خاطرنشان کرد: من در این مدت هر روز به طور اختصاصی تمرین می کردم و از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارم و امیدوارم روز به روز بهتر شوم.
مهدی با تعصب گفت: من از مردم خوب تبریز و تماشاگران عذرخواهی می کنم که در این شرایط حساس تیم را تنها گذاشتم و باید در این لحظات حساس کنار تیم باشم و همچنین از جعفری و قلعه نوعی نیز عذر می خواهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد