اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

نصرتی: امیدوارم دیگر با خودمان بازی نکنیم/ عمادرضا می‌تواند به

تیم ما با رفتن رسول خطیبی احتیاج به مهاجم دارد. عمادرضا هم کارنامه خوبی در ایران دارد و اگر مثل روزهای اوج باشد می‌تواند به تراکتور کمک کند


بازیکنان تیم ملی خیلی دوست داشتند بازی با نیجریه یکی از مطرح‌ترین تیم‌های قاره آفریقا را تجربه کنند ولی  این بازی لغو شد. هر چند بازیکنان تیم ملی مجبورند از بازی درون‌تیمی به طور مثبت حرف بزنند ولی طبیعی است که چنین اتفاقی نمی‌توانست برای آنها جذابیت یک بازی رسمی را داشته باشد. محمد نصرتی مدافع باسابقه تیم ملی در مورد این موضوع و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار سایت گل پاسخ می‌دهد.

*پس از لغو بازی با نیجریه، تیم ما با خودش بازی کرد. قبول داری چنین اتفاقاتی جالب نیست؟

ما آماده بازی بودیم ولی آنها به یکباره کنار کشیدن. چند روز هم در اردو بودیم ولی متأسفانه این مسابقه لغو شد. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد و ما دیگر با خودمان بازی نکنیم. شاید این موضوع برای ما زیاد مشکل‌ساز نبود ولی لژیونرهایی مثل نکونام و شجاعی این همه راه را آمدند و فقط خستگی برایشان باقی ماند.

*بازی درون تیمی چطور بود؟

بازی بدی نبود. به هر حال بازیکنان دو تیم نسبت به یکدیگر شناخت داشتند و خیلی هم جدی بازی کردند. البته باز هم می‌گویم که امیدوارم دیگر با خودمان بازی نکنیم.

*بازی‌های تیم امید را می‌بینی؟

به طور کامل ندیدم ولی معتقدم که تیم امید نسبت به دو بازی اول شرایط بهتری پیدا کرده است. تیم ما اگر در نیمه نهایی ژاپن را ببرد به احتمال فراوان قهرمان آسیا خواهد شد. این تیم به اندازه کافی بازی تدارکاتی نداشت و در دو بازی اول هماهنگ نبود ولی الان بهتر بازی می‌کند.

*از تراکتورسازی چه خبر؟

تیم ما شرایط خوبی دارد و یکشنبه هم در جام حذفی با شهرداری تبریز بازی داریم که باید این بازی را ببریم.

*بحث حضور عمادرضا در تراکتورسازی چقدر صحت دارد؟

من زیاد در جریان نیستم ولی تیم ما با رفتن رسول خطیبی احتیاج به مهاجم دارد. عمادرضا هم کارنامه خوبی در ایران دارد و اگر مثل روزهای اوج باشد می‌تواند به تراکتور کمک کند.

عمادرضا در یک قدمی تراکتور!!!

مدیر عامل تراکتور: بحث حضور عمادرضا در پرسپولیس اصلا مطرح نیست.
 در صحبتی که ما با عماد رضا داشتیم او به ما گفت که بحث حضورش در پرسپولیس خیلی وقت است منتفی شده و عماد رضا با تنها باشگاهی که به توافق نسبی رسیده است تراکتور است.


 مدیر عامل باشگاه تراکتور در مورد جذب عماد رضا مهاجم عراقی و فصل گذشته سپاهان اصفهان به تیم تراکتور سازی مسایل جالبی را مطرح کرد ایشان در مورد خبر پیوستن این بازیکن به تیم پرسپولیس را منتفی دانست و افزود :«برای آمدن عماد رضا به تیم تراکتورسازی مسایل و مشکلات زیادی  وجود دارد که باید آنها را بررسی کنیم، یکی از این مشکلات که برای عماد رضا بوجود آمده بحث شکایت باشگاه مصری از این بازیکن است که مشکلات را دو چندان کرده است، در هر صورت پرداخت رضایت نامه به باشگاه مصری و مبلغ انتقال این بازیکن بسیار بالاست و این موجب شده که در جذب عماد رضا با مشکل مواجه شویم.» مدیر عامل باشگاه تراکتور در مورد اخبار منتشر شده در مورد انتقال این بازیکنان به پرسپولیس هم افزود: « در صحبتی که ما با عماد رضا داشتیم او به ما گفت که بحث حضورش در پرسپولیس خیلی وقت است منتفی شده  و عماد رضا با تنها باشگاهی که به توافق نسبی رسیده است تراکتور است که بعد از شکایت باشگاه مصری از این بازیکن بحث انتقال این بازیکن فعلا مسکوت است .» مدیر عامل باشگاه تراکتور در مورد انتقال رسول خطیبی و نتایج تیم تراکتور افزود: «در هر صورت مسئولان گسترش فولاد این بازیکن را می خواستند و نیمکت نشینی خطیبی هم در تراکتور عاملی شد تا با انتقال این بازیکن موافقت کنیم، نتایج تیم هم تا اینجا بد نبوده اما در هر صورت انتظارات از تیم تراکتور بالاست و در بعضی دیدارها هم چون بازی با استقلال و صبا بعلت مشکلات ناشی از داوری و شرایط بد زمین نتوانستیم قابلیت های خود را نشان دهیم و باید قبول کنیم که در لیگی بازی می کنیم که اکثر تیم ها مدعی هستند و ما هم جز آن تیم های مدعی سعی خواهیم کرد در ادامه شرایط تیم بهتر شود.»

سردار جعفری در مورد دیدار این تیم برابر شهرداری هم افزود : «این دربی زیبای های خودش را دارد و تیم تراکتور هم در شرایط خوبی به سر می برد و من امیدوارم هواداران دو تیم از بازی فردا بین دو تیم همشهری لذت ببرند ولی در هر صورت ما برای جام حذفی برنامه داریم و می خواهیم از جام حذفی به آسیا برسیم .»

علیزاده: حق نداریم اشتباه کنیم



مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید بازیکنان این تیم در بازی مقابل شهرداری حق اشتباه کردن ندارند و باید برای حضور در  ادامه رقابتهای حذفی در این بازی برنده از میدان خارج شوند.


علی علیزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: شرایط تیم ما خوب است و با برگشتن بازیکنان ملی‌پوش تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و برای بازی مقابل شهرداری کاملا آماده‌ایم.


وی درباره تیم شهرداری تبریز و اینکه این بازی نوعی دربی محسوب می‌شود، گفت: این بازی علاوه بر سخت بودن حساس هم هست. در این دیدار یک تیم باید حذف شود. حق اشتباه کردن نداریم و برای حضور در ادامه رقابتهای حذفی باید این بازی را برنده از میدان خارج شویم.شهرداری تیم خوب و باانگیزه‌ای است و مربی خوبی دارد. با آمدن حمید درخشان شرایط این تیم بهتر شده است. به هر حال ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم.


وی در پایان افزود: دوست دارم اول تیمم نتیجه بگیرد و بعد خودم گل بزنم. اگر موقعیت گلزنی برایم ایجاد شود حتما آن را به ثمر می‌رسانم.