اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

تراکتورسازی سرمایه اجتماعی ماست

تراکتورسازی سرمایه اجتماعی ماست
بیگی: هواداران فوتبال ویژگیهای مثبت آذربایجان را نشان دهند
خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز تنها مرکز یک استان نیست بلکه پایتخت غیرت، شجاعت و دلدادگی به انقلاب و ولایت است و مردم آذربایجان بارها این ویژگیها را اثبات کردهاند.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی در آستانه دیدار تیمهای فوتبال تراکتورسازی و شهرداری تبریز اظهار داشت: مایه غرور است که ما به واسطه تیم تراکتورسازی، قابلیتهای خود را نشان میدهیم و تلاش این تیم برای دستیابی به پیروزی، تصویری از اهتمام و جدیت ملت آذربایجان است.
وی با بیان این که تمام هموطنان شمالغرب کشور نسبت به تیم تراکتورسازی احساس دلبستگی میکنند، افزود: از آنجا که تیم تراکتورسازی به تبریز و آذربایجان منتسب است، هم مجموعه تیم باید با ملاحظه این مرتبه و جایگاه، حرمت آن را بیش از پیش نشان دهد و هم هواداران طوری حرکت کنند که تمام ویژگیهای مثبت آذربایجان را به اثبات برسانند.
بیگی هواداران تیم تراکتورسازی را سرمایه اجتماعی استان دانست و تصریح کرد: امیدوارم هواداران در مسابقه روز پنجشنبه فارغ از نتیجه، صحنههای انضباط، صمیمیت و محبت را ایجاد کنند و کسانی را که نمیخواهند عظمت تبریز و آذربایجان را بینند ناامید سازند.
وی تاکید کرد: باید صحنه این رقابت خانگی را به صحنه باعظمت غرور و افتخار تبدیل کنیم و نشان دهیم که در تمام صحنهها از جمله ورزش حرفهای زیادی برای گفتن داریم
.
بیگی با تاکید بر حفظ نظم و انضباط از سوی هواداران گفت: وقتی یک صحنه نامناسب دیده میشود گرچه عمومیت ندارد ولی بعضی آدمهای مغرض و بیمار دقیقا در همان نقطه تمرکز کرده و آن را بزرگنمایی میکنند.
وی اضافه کرد: البته آنها اهداف دیگری را تعقیب میکنند ولی ما میدانیم که به دنبال عظمت و شوکت و سربلندی آذربایجان شرقی هستیم؛ بنابراین باید از این فرصت برای ایجاد یک صحنه زیبا که تمام ویژگیهای آذربایجان شرقی در آن خلاصه شده باشد استفاده کرده و بدخواهان را مایوس کنیم.
تیمهای فوتبال تراکتورسازی و شهرداری تبریز، امشب در چارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز مسابقه خواهند داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد