اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

تراختور باز فرصت سوزی کرد....

سایت متحد هواداران - تیم تراختور در هفته ی 27 مسابقات لیگ برتر در زمین راه آهن با حمایت سه هزار هوادار تهرانی خود دو امتیاز حیاتی را از دست داد. تراختور با این تساوی با 46 امتیاز هم امتیاز با استقلال به دلیل تفاضل گل بهتر در رده ی سوم قرار گرفت تا چشم به بازیهای فردا داشته باشد.گل تراختور را در این بازی پیمنتا در دقیقه 7 بازی به ثمر رساند که با گل دقیقه 13 راه آهن بی اثر شد. در ضمن تراختور یک پنالتی را هم توسط نصرتی در دقیقه ی 23 بازی از دست داد.

آنچه در این دیدار بیشتر خودنمایی کرد عدم پوشش تصویری و حتی رادیویی این مسابقه بود آنهم در عصر تکنولوژِی. باید دید تا کجا مسئولان به کاشتن بذر کینه ادامه خواهند داد. در حالیکه گزارش رادیویی بی دردسرترین و کم هزینه ترین خواسته ای هست که یک هوادار می تواند از رسانه ی ملی داشته باشد.


حاشیه های دیدار نفت تهران و تراکتورسازی



-small;">* حدود 4 هزار هوادار تراکتورسازی امروز در ورزشگاه حاضر شده اند. آنها از یک ساعت قبل از بازی در ورزشگاه بودند.

* هواداران تراکتورسازی ابتدا پشت نیمکت نفت تهران نشسته بودند و همین باعث اعتراض نفتی ها شد و هواداران تیم میهمان را جابجا کردند.

* هواداران تراکتورسازی جاسم کرار که روی نیمکت حضور داشت را بارها تشویق کردند. آنها همچنین در چند نوبت با شعار " نفت به شهر ما خوش آمدی " به این تیم بابت حضور بیشتر هواداران تراکتوسازی در ورزشگاه تختی طعنه زدند.

* کاظم محمودی، پیمان صاحب جمعی از کادرفنی تراکتورسازی، احمد خداداد و احمد ابراهیمی از کادرفنی نفت تهران و ابهران و مهدی مناجاتی سرپرست سابق تیم ملی در جایگاه ویژه حضور داشتند.

* هواداران تیم نفت تهران توسط لیدرهای باشگاه استیل‌آذین این تیم را تشویق می کردند.

* مهدی رفیعی بازیکن سابق تراکتورسازی توسط هواداران این تیم امروز تشویق شد.

* حسین آشنا لباس آبی رنگی برتن کرده که باعث تحریک هواداران تراکتورسازی شده و هرگاه صاحب توپ می شود او را هو می کنند.

* هیچ دوربین تلویزیونی برای ضبط این مسابقه در ورزشگاه تختی تهران نیست.
-small;">*فراز کمالوند بر خلاف همیشه امروز اصلا از روی نیمکت مربیگری بلند نشد و کنار خط نیامد اما حسین فرکی سرمربی نفت تهران در طول 90 دقیقه کنار خط ایستاده بود.

* در صحنه ای از بازی مسحن ترکی به نفع تیم نفت سوت زد و همین باعث شد تا از سوی هواداران این تیم تشویق شود.

* بازیکنان تراکتورسازی با کاورهای آبی رنگ در حال گرم کردن خود بودند.

* از دقیقه 45 تا 70 هواداران تراکتورسازی بی وقفه تیم خود را تشویق کردند.

* فقط نیمی از نورافکن های ورزشگاه تختی وقتی هوا رو به تاریکی رفت روشن شد.

* بهمن طهماسبی حدود 40 دقیقه خود را گرم کرد و مدام از سوی هواداران نفت تشویق می شد و سرانجام در دقیقه 88 به میدان رفت.


-small;">*فراز کمالوند پس از پایان مسابقه با نفت تهران درحالی که خبرنگاران نوشتاری و تلویزیونی قصد مصاحبه از بازیکنان این تیم را داشتند، اجازه مصاحبه به بازیکنانش را نداد

2 امتیاز مفت را از دست دادیم



فراز کمالوند پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت تهران در حالی در نشست خبری حاضر شد که در ابتدای حضورش وقتی دوربین نود و خبرنگار این برنامه را در سالن دید، حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد و وقتی دوربین برنامه نود خاموش شد و میکروفن این برنامه از روی میز برداشته شد، مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

وی در مورد بازی گفت: بازی خوبی نبود. کیفیت زمین بد بود. نفت بازیکنان خوبی دارد و اگر شرایط زمین هموارتر بود دو تیم می‌توانستند بازی تاکتیکی بهتری از خود نشان دهند.

کمالوند تصریح کرد: مسئولان ورزشگاه تختی خیلی تلاش می‌کنند اما باید دست آنها را باز بگذارند. تا وقتی در ماه یک بازی در این ورزشگاه برگزار می شود کیفیت چمن آن همین است.

سرمربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: ما می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما پنالتی را از دست دادیم. یک زمانی پیش می‌آید که ما نتوانیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره پنالتی از دست رفته محمد نصرتی عنوان کرد: بهترین بازیکنان جهان هم گاهی پنالتی‌های خود را گل نمی‌کنند اما به هر حال اگر آن ضربه گل می‌شد سه امتیاز بازی برای ما بود.

کمالوند درباره اینکه همچنان به کسب سهمیه آسیا می‌اندیشد، گفت: بازی‌های سختی پیش رو داریم. امروز دو امتیاز مفت را از دست دادیم ولی ما به آینده امیدواریم.