اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

قلعه نوعی:بن همام بایدیک سهمیه افتخاری به تراکتور سازی بدهد!

قلعه نوعی:این کتک کاری ها مزه فوتبال است/ بن همام بایدیک سهمیه افتخاری به تراکتور سازی بدهد!

من دوست دارم یک فصل دیگر در سپاهان بمانم چون هم خودم وهم خانواده ام راحت هستیم.باید توافقات دوجانبه باشد.


Amir Ghalenoei



سایت گل- صدرنشینی سپاهان وبرد مقابل تراکتورسازی سرمربی این تیم را هنوز مجاب نکرده که خود را قهرمان بداند. امیر قلعه نوعی به 4بازی باقی مانده اش به چشم 4فینال نگاه می کند.گفتگوی تازه او را بخوانید:
فوتبال ایران پر از درگیری شده.
این درگیری ها مزه فوتبال است!من البته به مسائل تیم های دیگر کاری ندارم وکلی حرف می زنم. بازی پرسپولیس واستیل آذین را هم ندیدم.
تراکتور را بردید. تصور این برد را داشتید؟
برای برد رفته بودیم اما شاید نه با این نتیجه.کاری به بحث فنی ندارم اجازه بدهید در مورد یک بحث دیگر حرف بزنم.
بفرمایید.
آنچه هواداران آذری زبان رقم زدند وصف ناشدنی بود. قبل از بازی،حین وبعد از بازی یک جو زیبا داشتند ومن اگر جای بن همام بودم یک سهمیه افتخاری به تراکتور در بازی های آسیایی می دادم چون چنین جوی بی نظیر است.من جا دارد از همه تبریزی های عزیز تشکر کنم.
داوری خوب بود؟
من بعد از بازی با مس که گل سوم آنها آفساید بود هم از داور تشکر کردم.آقای فغانی وپدرشان بچه محل ما بوده اند ودر این بازی هم عالی کار کردند که من از او وهمکارانش وکمیته داوری ممنونم.
چه میزان خود را قهرمان می دانید؟
ما 4فینال داریم.تا رسما قهرمان نشویم باید بجنگیم وکار ما تازه شروع شده.
عده ای معتقدند با مهره هایی که دارید باید قهرمان شوید.
این حرفها قشنگ نیست. من از طرف باشگاه سپاهان می گویم که حاضریم اسناد مالی مان را منتشر کنیم. چهار تیم بالای جدول هم منتشر کنند ببینید چه تیمی بیشتر هزینه کرده. ما مدیریت هزینه کرده ایم. بازیکن 30 میلیونی هم داریم.در این دو سال 17بازیکن جابه جا کرده ایم و9تا بازیکن با کیفیت گرفته ایم.این نامش مدیریت هزینه است.سپاهان یک مجموعه کامل است.
با این موفقیت های آسیایی دیگر نمی گویند بین المللی نیستید.
دوستان ما را دوست دارند این حرفها را می زنند!البته خوشبختانه خودشان آن قدر کم حافظه هستند که مسابقه پیامک می گذارند ومی گویند قلعه نوعی در تیم ملی بیشترین میانگین امتیاز را داشته. در تیم ملی نرفتیم با تیم های زمین خاکی بازی کنیم.حریفان بین المللی بودند. خداوکیلی سالهای قبل هم در آسیا با استقلال وسپاهان خوب کار کردیم فقط بدشانس بودیم اما حالا باتجربه تر شده ایم.خدارا شکر در غرب آسیا با یک اخطار بهترین تیم اخلاق هم بوده ایم.
قراردادتان با سپاهان تمدید شد؟
من دوست دارم یک فصل دیگر در سپاهان بمانم چون هم خودم وهم خانواده ام راحت هستیم.باید توافقات دوجانبه باشد.
حرف پایانی؟
ما کلمه مقدسی به نام ایران داریم. باید برای اعتلای این نام از حاشیه ها دور شویم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد