اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

تقابل بهترین و خط دفاع و حمله با یکدیگر


وضعیت دو تیم در جدول رده بندی به گونه ای است که مصاف این دو تیم، هفته سی ام را به بازی فینال گونه بین دو تیم تبدیل کرده چرا که هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز دارند.

تراکتورسازی با دریافت 20 گل تا به اینجای کار بهترین خط دفاعی را در بین سایر تیم ها در اختیار دارد و این موضوع نقطه قوت این تیم مقابل سپاهان است و در مقابل سپاهان با 51 گل زده عنوان بهترین خط حمله را در اختیار خود دارد.

این تیم 50 امتیازی برای کاهش اختلاف امتیاز خود با سپاهان صدرنشین و بیشتر کردن امید های خود برای قرار گرفتن در رده سوم جدول یا حتی کسب عنوان های بالاتر به سه امتیاز این بازی چشم دوخته و اگر بتواند سپاهان را در تبریز شکست دهد علاوه برخودش، ذوب آهن و استقلال را نیز به کسب عنوان قهرمانی لیگ دهم امیدوارتر می کند.

دو تیم تراکتورسازی و سپاهان در جریان لیگ برتر تاکنون پنج بار رو در روی هم قرار گرفته اند که حاصل آن دو برد برای سپاهان، یک برد برای تراکتورسازی و دو تساوی برای دو تیم بوده است.

اولین مصاف این دو تیم در لیگ برتر در فصل اول این رقابت ها و در تبریز بود که با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
دیدار برگشت این فصل در اصفهان را تراکتورسازی به رغم سقوطش به دسته پایین تر، با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برد و تنها برد خود مقابل این تیم اصفهانی را تا به اینجای کار رقم زد.

سومین دیدار این دو تیم در لیگ برتر در فصل نهم و در دومین حضور تراکتورسازی در این رقابت ها در اصفهان برگزار شد و با نتیجه سه بر یک به سود سپاهان پایان یافت.
تراکتورسازی در بازی برگشت به نتیجه مساوی یک بر یک در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز رضایت داد.

پنجمین و آخرین رویارویی این دو تیم در لیگ برتر در دور رفت این فصل در اصفهان برگزار شد و سپاهان با یک گل تراکتورسازی را شکست داد و دومین پیروزیش مقابل این تیم را کسب کرد.

تراکتورسازی اگر بتواند در این بازی سپاهان را مغلوب خود کند همه چیز بین این دو تیم مساوی می شود و دو تیم هم در برد و هم در تساوی در عدد دو مساوی می شوند.

از نظر تعداد گل های به ثمر رسیده در دیدار های این دو تیم در لیگ برتر ، سپاهان پنج به سه برتری دارد و تراکتورسازی برای اینکه در تعداد گل های زده نیز با سپاهان برابر شود باید دو گل به این تیم مدعی قهرمانی بزند.

همه چیز در این بازی به نفع تراکتورسازی است چرا که این تیم علاوه بر برخورداری از امتیاز میزبانی و حضور هواداران پرشور از روحیه خوبی نیز برخوردار است.
تراکتورسازی به جهت کسب پیروزی دو بر یک مقابل استقلال در هفته بیست و نهم در ورزشگاه آزادی از روحیه مضاعفی در قبل از این بازی برخوردار است اما در مقابل، سپاهان به دلیل باخت سه بر دو مقابل مس وضعیت روحی چندان مناسبی ندارد.

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان از هفته سی ام رقابت های لیگ دسته برتر باشگاه های کشور ساعت 17 روز جمعه بیست و ششم فروردین ماه جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.
نظرات 1 + ارسال نظر
آیسان پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ http://aysanturkgizi.blogfa.com

یاشاسین تیراااااااااااااااااااختور!
یاشاسین هامی تیراختورچولار!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد