اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

همه ی اصفهانی ها دوست دارند تراکتور سهمیه آسیایی را کسب کند


مرتضی رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: این دیدار، بازی دو قطب بزرگ و شهرستانی فوتبال ایران است که قطعا با توجه به کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان توانمندی که دو تیم در اختیار دارند دیداری جذاب و دیدنی است و هواداران می‌توانند از تماشای این دیدار لذت ببرند.

وی افزود: باشگاه سپاهان و محمدرضا ساکت بارها در اعلام دیدگاه‌‍های خود در مورد تراکتورسازی اعلام کرده‌اند حیف است این تیم با بضاعت و محبوبیت بالای و هواداران کم نظیر، در آسیا حضور نداشته باشد. آنها می‌تواند با راه‌یابی به لیگ قهرمانان آسیا یک سورپرایز برای فوتبال آسیا باشد و هر تیمی که به ایران بیاید با مشاهده شکوه هواداران تراکتور غافلگیر شود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان با بیان اینکه آرزوی قلبی ما و همه هوادران سپاهان است که تراکتور به عنوان نماینده شایسته خطه آذربایجان آسیایی شود، تاکید کرد: اتحاد مطلوب و قابل توجهی در فضای مجازی بین هوادران سپاهان و تراکتور با ابتکارات جالب توجه خودشان  شکل گرفته و این اتحاد به اقتدار بیشتر فوتبال شهرستانی ما می‌انجامد.

رمضانی با اشاره به اینکه هوادران سپاهانی در زمان حضور تراکتورسازی در اصفهان بارها کمالوند و بازیکنان این تیم را تشویق کردند که اطمینان داریم هوادران خونگرم تبریزی نیز جمعه در مهمان نوازان خوبی برای ما خواهند بود، در پایان گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای که در بازی روز جمعه رقم خورد، ما امیدوار به قهرمانی سپاهان و کسب سهمیه آسیا توسط شاگردان کمالوند و تراکتور سازی تبریز هستیم.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سی‌‍ام رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد