اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

استاندار در جمع تولید کنندگان: از برند تراکتور باید استفاده شود



احمد علیرضا بیگی ظهر سه شنبه در نشست مشترک مدیران ارشد آذربایجان شرقی با مسئولان شرکت های پخش استان گفت: لازم است از برند معتبر تراکتورسازی که تیم فوتبال آن هواداران پرشماری دارد بهره برداری اقتصادی کرد و شرکت های پخش می توانند با ورود به حوزه تولید عهده دار این مسئولیت باشند.

رئیس شورای ورزش آذربایجان شرقی گفت: شرکت های پخش استان می توانند از برند تراکتورسازی برای تولید محصولات مختلف به ویژه در زمینه صنایع غذایی استفاده کنند.

بیگی در ادامه از تفاوت نداشتن شرکت های پخش شناسنامه دار و بی شناسنامه انتقاد کرد و افزود: چگونه می شود شرکت های شناسنامه داری که زحمت زیادی برای فعالیت قانونمند خود می کشند از خدمات یکسانی با شرکت هایی برخوردار باشند که فعالیت آن ها اساساً قانونی نیست.

استاندار آذربایجان شرقی، اعمال سیاست های تشویقی و اعطای تسهیلات بیشتر به شرکت های پخش هویت دار در مقایسه با شرکت های پخش فاقد شناسنامه را مورد تاکید قرار داد.

رئیس کمیته تنظیم بازار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود، عملکرد مناسب و شایسته شرکت های پخش را ضامن موفقیت قانون هدفمندی یارانه هاست و گفت:زمینه سازی شرکت های پخش برای اجرای مطلوب قانون هدفمندی یارانه ها ارزشمند بود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت های پخش قابلیت بیشتری دارند، افزود: این قابلیت، با درنظر گرفتن موقعیت ممتاز جغرافیایی آذربایجان شرقی ارزش بیشتری به خود می گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: هر چقدر بتوان کارآیی شرکت های پخش را به ویژه از بعد اقتصادی افزایش داد، می توان به ارتقای رقابت در این بخش امیدوار بود.

بیگی مشکل حمل و نقل، تسهیلات بانکی و بیمه های تامین اجتماعی را سه مشکل اساسی شرکت های پخش آذربایجان شرقی دانست و اعلام کرد: با تشکیل جلسه دیگری راهکارهای برون رفت از وضع موجود و رفع این مشکلات بررسی و اجرایی خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مسئولان دستگاه های مختلف به ویژه حمل و نقل و پایانه ها و نیز بهداشت باید با وسعت نظر و انعطاف بیشتر با مشکلات این حوزه برخورد کنند.

در این نشست مشکلات شرکت های پخش آذربایجان شرقی با حضور مسئولان ارشد استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با تشکیل کارگروهی، این مسایل در اسرع وقت پیگیری شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
تراکتور چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ

دلتون خوشه که با خوش رقصی در مقابل حاکمیت بهتون اجازه دادن که به تراکتور بگین تیاختور
خاک بر سرتون ای حامیان نظام منحوس ولایت فقیه
حتا با این وجود کماکان اسمتم مستعاره. اونقدرم بی افتخارین که توی سر سگتون بزنن اسمتون آرازه.
ترسوهای بدبخت.

آیسان پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ


آراز قارداش بویوکلر دئییرلر کی:
ایت هورویار کاروان گئچر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد