اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

به طرفداران تراکتور بگویید جانم را هم برایشان می دهم


کرار جاسم با گلی که به قلب استقلال شلیک کرد و باعث شکست آبی پوشان شد به محبوبترین بازیکن تراکتورسازی تبدیل شده. بدون شک خواندن گفت و گوی خبرنگار سایت گل با کرار جاسم برای طرفداران تراکتورسازی خالی از لطف نخواهد بود. مصاحبه خبرنگار سایت گل را با فاتح قلبهای تبریزی ها بخوانید:

- به عنوان اولین سئوال فکرش را می کردی وقتی وارد ورزشگاه آزادی می شوی این همه طرفدار تراکتور با پرچم های قرمزرنگ ببینی؟ شوکه نشدی؟

طرفداران تراکتورآنقدر تعصب دارند که برای هر دیدار از آنها انتظار می رود ورزشگاه را سراسر قرمزرنگ کنند. قبل از بازی هم به شما گفتم که مطمئنم طرفداران تراکتور بیشتر از استقلالی ها به ورزشگاه می آیند. حالا به حرف های من درباره هواداران تراکتور ایمان بیاورید.


-  تشویق های آنها تا چه اندازه روی بازی تو اثر می گذارد؟

خب وقتی یک بازیکن می بیند تماشاگران تا این اندازه تشویقش می کنند و او را دوست دارند تمام توانش را می گذارد روی موفقیت تیم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کند. طرفداران تراکتور با تشویق های خود به من عظمت می دهند و قدرت خاصی به من می بخشند که باعث می شود برای خوشحالی شان همه کار کنم.


- از بازی صحبت کن. فکر می کردی در تهران برنده شوید؟

بازی یک بازی قوی و محکم بود. استقلال تیم بزرگی است که مربی، بازیکنان و تماشاگران بزرگی دارد. ما هم مثل آنها تماشاگر، مربی و تیم بزرگی داریم و با استناد به همین موارد و برای رسیدن به آسیا پا به این میدان گذاشتیم و خوشبختانه در نهایت برنده بازی لقب گرفتیم.
از گلی که زدی حرف بزن. گلی که باعث شد نیمی از ورزشگاه به رنگ قرمز در بیاید....
قبل از بازی خیلی دعا کردم تا بتوانم در این بازی گل بزنم. دوست داشتم هر طور شده دروازه استقلال را باز کنم تا جواب زحمات تماشاگران و کادر فنی و اداری باشگاه را بدهم. به فضل خدا و اهل بیت به هدفم رسیدم و توانستم به استقلال گل بزنم.


- وقتی گل زدی چه حسی داشتی؟

یک حس خوب و غیر قابل تکرار. وقتی گل زدم و تیمم برنده شد انگار دنیا را به من داده اند.احساس خیلی خوبی است  آدم با یک گل هزاران هوادار متعصب را که ساعت ها در راه بودند تا به ورزشگاه آزادی برسند را خوشحال کند


- بعد از گل به چه چیزی فکر می کردی؟

به برد تیمم و اینکه این گل تا پایان بازی دوام بیاورد.


- چرا بعد از گل سمت کمالوند رفتی؟

رابطه من و کمالوند رابطه مربی و بازیکن نیست. ما دو برادر هستیم که رابطه ای دوستانه و خانوادگی با هم داریم. همیشه گلهایم را به برادرم فراز کمالوند تقدیم می کنم و این بار هم همین اتفاق افتاد.
در طول بازی یا بعد از بازی با هوار صحبتی نکردی؟
در طول بازی همدیگر را دلداری می دادیم و کلا هوای همدیگر را داشتیم. من به هوار می گفتم مواظب باش مصدوم نشوی و او هم این حرف ها را به من می زد. در پایان بازی هم او به من تبریک گفت و البته من هم بابت باخت استقلال او را دلداری دادم.


- در تبریز خیلی محبوب هستی؛ این محبوبیت برای تو دردسرساز نمی شود؟

در عراق از محبت مردم نمی نوانم به خیابان بروم ، البته این محبت طبیعی است چرا که من فرزند عراق هستم. در تبریز اوضاع فرق می کند، چیزهایی می بینم که هرگز فکرش را نمی کردم. مردم تبریز مردم فوق العاده ای هستند. لطف و محبتشان را طوری بروز می دهند که بعضی وقتها فکر می کنم ایرانی هستم .


- حتما همین ابراز علاقه باعث شده به تبریز علاقمند شوی. راست بگو، تبریز زا بیشتر دوست داری یا محل تولدت نجف را؟

من نجف را دوست دارم، خیلی هم دوست دارم . به خاطر امام علی و نام بزرگ او؛ به خاطر مردم شهرم اما حالا تبریز را هم به اندازه نجف دوست دارم و از زندگی در این شهر لذت می برم.


- به عنوان آخرین سئوال اگر بخواهی پیامی به طرفداران تراکتور بدهی چه می گویی؟

گلم را تقدیم آنها می کنم و برد را به تمامی آنها تبریک می گویم. به طرفداران تراکتور می گویم منتظر آسیایی شدن ما باشید. به آنها می گویم دوستشان دارم و حاضرم جانم را هم برایشان بدهم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد