اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

تراختور امروز غوغا کرد. آسیا سلام...






pers  - fan.jpgاز سری مسابقات لیگ برتر، عصر امروز و از ساعت 19 یک دیدار از هفته بیست و نهم در استادیوم آزادی تهران برگزار گردید که با نتیجه 2 بر 1 به نفع تراختور به پایان رسید.
گلهای تراختور در این بازی، در دقیقه 6  توسط محمد نصرتی و دقیقه 86 توسط جاسم محمد کرار به ثمر رسید. تک گل استقلال را سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 34 وارد دروازه تراختور کرد.
شرح گلها :
در دقایق آغازین نیمه اول تراختور یک حمله را تدارک دید که منجر به پرتاپ اوت شد و در این میان علی علی زاده با یک پرتاپ بلند توپ را به  محوطه جریمه و شش قدم استقلال رساند که نصرتی با یک ضربه ی سر آن را وارد دروازه آبی ها کرد.
دقیقه 34  بازی توپی که توسط نصرتی به اشتباه به بازیکن استقلال رسید و او نیز با یک سانتر توپ را به سیدصالحی  رساند که به این ترتیب سیدصالحی با یک ضربه سر به منتهی الیه سمت چپ محمد محمدی زد و توپ را وارد دروازه تراختور کرد.
در دقیقه 86 به رغم اینکه همه فکر می کردند بازی با همین نتیجه یعنی مساوی به پایان خواهد رسید، بازیکن خوش تکنیک تراختور کرار با دور زدن دفاع استقلال توانست یک ضربه آزاد به دست بیاورد.  کرار خودش پشت توپ ایستاد و با یک ضربه استثنایی توپ را به کنج دروازه استقلال چسباند تا بازی با نتیجه 2 بر یک به سود بارسلونای آذربایجان به پایان برسد.

حاشیه های بازی
بی نظیرترین حاشیه ای که می توان در مورد آن سخن گفت، حضور بیش از 40 هزار هوادار تراختور و آذربایجان در استادیوم آزادی تهران بود، که بی شک صحنه ایی نادر را در فوتبال ایران به وجود آورد و همه را متحیر کرد. این هواداران از همه جای ایران خود را به استادیوم رسانده بودند و به تشویق پر شور تیم محبوب خود می پرداختند. که البته می توان تخمین زد که تعدادشان حتی بیشتر از هواداران تیم میزبان بود.

اسماعیل شریفات در دقیقه 92 بازی با دریافت کارت قرمز مستقیم از تورج حق وردی از زمین بازی اخراج شد. وی زمانیکه که دید قادر به کنترل توپ در محوطه جریمه تراختور نیست با یک حرکت بسیار زشت و غیر ورزشی سعی داشت از دروازه بان تراختور به نوعی انتقام بگیرد.

هواداران تراختور چندین بار نوای"استادیوم خالیه آذری جا نداره" را سر می دادند.

پورتال هواداران تراختور برای تیم محبوب آذربایجان آرزوی موفقیت دارد و امیدوار است که با همت هواداران غیور، تیم بتواند به آسیا صعود کرده و افتخار آفرینی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد