اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

10 درصد ظرفیت سکوها در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت



مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: انتظار داریم که در بازی این تیم با استقلال بیش از از 10 درصد ظرفیت سکوهای ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتورسازی تبریز اختصاص داده شود.
''محمدحسین جعفری'' افزود: بیشتر هواداران تراکتورسازی قصد دارند تا از نزدیک دیدار دو تیم تراکتور سازی و استقلال را تماشا کنند و از این رو انتظار داریم تا جایگاهی مناسب و بیش از 10 درصد ویژه تیم میهمان را به هواداران تیم اختصاص دهند.
وی اضافه کرد: از هواداران نیز انتظار داریم تا با رعایت اخلاق ورزشی و پرهیز از هرگونه حاشیه سازی به تشویق تیم پرداخته و به نتیجه گرفتن تیم کمک کنند.
جعفری اظهار داشت: باشگاه هیچ برنامه ای برای همراهی هواداران با تیم در این بازی ندارد و تمامی هواداران به صورت خود جوش برای دیدن این دیدار به تهران می روند.
وی گفت:باشگاه نیز به منظور رفاه حال هواداران و جلوگیری از بروز هر نوع مشکل در نامه ای به رئیس سازمان لیگ خواستار ایجاد هماهنگی بین مسئولین ورزشگاه و نیروی انتظامی برای تعامل مثبت و بیشتر با هواداران شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که دو تیم یک بازی جذاب و دیدنی و به دور از هر گونه حاشیه به نمایش بگذارند و موجبات خشنودی هواداران خود را فراهم کنند.
دیدار تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر، روز یکشنبه بیست و یکم فروردین ماه جاری در ورزشگاه آزادی انجام می شود.
استقلال با 52 امتیاز از 28 بازی در رده سوم و تراکتورسازی با 47 امتیاز از این تعداد بازی در رده چهارم جدول قرار دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد