اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

چند خبر از حضور هدایتی در تبریز و بحث خصوصی سازی باشگاه



Traxtorchi.ir- حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین کمتر از یک هفته ی قبل با دعوت فراز کمالوند، به تبریز آمده و از امکانات مختلف باشگاه همچون سونا، زمین های چمن و تمرین باشگاه دیدن کرده است، این که این دعوت چرا از سوی فراز کمالوند صورت گرفته است، و دخالت مجدد در امور مدیریتی باشگاه چه هدفی را می تواند داشته باشد نیاز به تامل کافی هواداران در این مورد را دارد، اما به هرروی این ملاقات بار دیگر بحث خصوصی سازی باشگاه تراکتور را تیتر اول رسانه های آذربایجان کرد.



- حسین هدایتی پس از حضور در تبریز علاقه ی خود را برای متقبل شدن بخشی از هزینه های جاری باشگاه تراکتورسازی نشان داده و گفته است: حاضر به سرمایه گذاری در تیم تراکتورسازی برای هموار نمودن راه پیشرفت تیم تراکتورسازی هستم. وی خبر انتقال تیم به تهران در صورت سرمایه گذاری ایشان در تیم را کذب محض عنوان کرده و گفته است، تراکتورسازی با هوادارانش معنا می یابد و هیچ دلیلی برای جدا نمودن این تیم از هوادارانش را نمی بینم.

- مسئولین باشگاه تراکتورسازی خبر فروش این باشگاه به حسین هدایتی را به شدت تکذیب نموده و عنوان کرده اند: امر خصوصی سازی در باشگاهها یکی از الزامات AFC برای باشگاه داری بوده و قطعا ما نیز باید به این مهم توجه کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم، واگذاری و فروش باشگاه به یک نفر و یا بحث فروش سهام در بورس ایران مورد بررسی ما قرار گرفته است اما در نهایت کسی که در مورد فروش و یا واگذاری باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد، مسئولین بلند پایه استان همچون استاندار می باشد و مدیر عامل باشگاه هیچ گونه دخالتی در این امر نمی تواند داشته باشد.

- قرار است روز شنبه بین مسئولین استانی جلسه ای برای نحوه ی واگذاری و خصوصی سازی باشگاه تراکتورسازی تشکیل خواهد شد، در این جلسه کارنامه ی حسین هدایتی به همراه 3 فرد صاحب نام دیگر که یکی از آنان سرمایه گذار ایرانی تبار مقیم خارج از کشور می باشد مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این جلسه را به نوعی می توان جلسه ی سرنوشت ساز برای باشگاه تراکتورسازی دانست
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد