اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

ما برای شکست استقلال به تهران خواهیم رفت



آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار روز یکشنبه آینده تراکتورسازی مقابل استقلال عنوان کرد:‌ این مسابقه، بازی سرنوشت برای ما است. ما به هواداران تراکتورسازی قول داده‌ایم که سهمیه آسیا را بگیریم و باید به وعده‌مان عمل کنیم.

این بازیکن افزود: به تهران می‌آییم تا در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست دهیم چرا که مساوی هم برای ما راضی کننده نیست. از زمانی که در ابومسلم بودم مسابقه با پرسپولیس و استقلال ساده‌ترین بازی برای ما بود و اکنون با حضور هواداران پرشور تبریزی این دیدار برای ما ساده‌تر هم می‌شود.

تیموریان خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت حداقل 30 هزار تماشاگر تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی، استقلال را شکست دهیم و یک گام دیگر به کسب سهمیه آسیا نزدیک شویم. در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای این دیدار کاملا آماده‌ایم.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس درباره حضور کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت: من 4 سال در انگلیس حضور داشتم و زمانی که کی‌روش مربی منچستر بود مقابل این تیم بازی کردم. در انگلیس همه می‌دانند قهرمانی منچستر در اروپا نتیجه کار این مربی بود.

تیموریان با بیان اینکه فرگوسن کار خاصی انجام نمی‌دهد تأکید کرد: تمام مسائل از جمله تمرینات، تاکتیک‌ها، سازماندهی و موارد مربوط به آماده‌سازی تیم زیرنظر کی‌روش انجام می‌شد و فرگوسن تنها در روز مسابقه به عنوان سرمربی امور را زیرنظر داشت.

هافبک تیم ملی یادآور شد: فرگوسن بارها در مصاحبه‌های خود گفته است کی‌روش بهترین دستیار تاریخ مربیگری من بوده است. این موضوعی است که همه در انگلیس می‌دانند.

تیموریان خاطرنشان کرد: وقتی شنیدم کی‌روش با تیم ملی ایران قرارداد بسته، باورم نمی‌شد تا اینکه در تلویزیون این موضوع را دیدم. او واقعا مربی بزرگی است و خوشحالم که به ایران آمده است.

بازیکن تیم تراکتورسازی ادامه داد: همه باید به این مربی کمک کنیم. حالا که فدراسیون فوتبال کی‌روش را به ایران آ‌ورده باید دست به دست هم دهیم تا شاهد موفقیت تیم ملی باشیم.

تیموریان در پایان گفت‌وگو با فارس، عنوان کرد: در صورتی که همه کمک کنیم این مربی پرتغالی می‌تواند فوتبال ایران را متحول کند و ما را به جایگاه واقعی‌مان برساند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد