اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان




به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، براساس تصمیم اعضای این کمیته مجید جلالی به علت اعتراضات مکرر به نحوه قضاوت و دخالت در امر داوری در دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی به توبیخ کتبی با درج در پرونده و  پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
درادامه این کمیته آرای زیر را در خصوص سایر جرایم صورت گرفته در این دیدار به این شرح صادر کرد:
** بختیار رحمانی بازیکن تیم فولاد خوزستان به دلیل فحاشی و بکار بردن الفاظ نامناسب به کمک داور اول این دیدار و همچنین اعتراض به نحوه قضاوت و رفتار و برخورد غیر ورزشی نسبت به کمک داور مسابقه با صدور قرار دستور موقت تا اطلاع ثانوی از همراهی این تیم و حضور در مسابقات رسمی محروم شد.
علاوه بر این رحمانی باید جهت ادای توضیحات بیشتر دراین خصوص بیست و هشتم فروردین ماه درکمیته انضباطی فدراسیون حاضر شود.
**تیم تراکتورسازی تبریز به علت تخلف تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری و مواد محترقه به داخل زمین مسابقه در طول دیدار، فحاشی،توهین و بکارگیری الفاظ نامناسب نسبت به داوران و بازیکنان تیم مقابل یک صد و پنجاه میلیون ریال جریمه شد.
**محمد ابراهیمی بازیکن تیم تراکتورسازی تبریزبه علت لگد زدن به تابلوی تبلیغاتی به توبیخ کتبی با درج در پرونده و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی شد.
**علیرضا سلیمی بازیکن تیم فولاد خوزستان نیز به علت پرتاب بطری به داخل زمین و اعتراض به نحوه قضاوت با توبیخ کتبی و درج در پرونده پنجاه میلیون ریال جریمه شد.
**کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال درخاتمه تیم فولاد خوزستان را به دلیل اعتراض نیمکت نشینان این تیم به نحوه قضاوت داور و ورود غیرقانونی به داخل زمین مسابقه ، هجوم به سمت کمک داور اول این دیدار یکصد میلیون ریال جریمه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد