اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

پور ممی: تراکتور را از صمیم قلب دوست دارم

پور ممی: تراکتور را از صمیم قلب دوست دارم

بیاض پورممی، یکی از افتخار آفرینان ورزش کشور و خطه آذربایجان است. وی هم اکنون به عنوان مربی بدنساز، در خدمت تیم تراکتورسازیست. بسیاری او را بهترین مربی بدنسازی ایران میدانند.

* لطفا خودتان را به طور کامل معرفی کنید.

من، بیاض پورممی، متولد 1 خرداد 1354، در روستای لجین، یکی از روستاهای ورزقان در منطقه ارسباران، دیپلمه و دارای مدرک مربیگری بدنسازی فوتبال از فدراسیون فوتبال سوئد و مدرک بدنسازی عالی از آکادمی ملی المپیک، متاهل و صاحب یک دختر 4 ساله هستم. در محله 42 متری(رضوانشهر) بزرگ شده ام و هم اکنون ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم.

* از چه سالی ورزش قهرمانی را شروع کردید و در چه رشته ای فعالیت داشته اید؟

از سال 71، یعنی زمانی که 16-17 سال داشتم، ورزش قهرمانی را در رشته دوی استقامت و نیمه استقامت شروع کردم. به مدت 12 سال عضو تیم ملی دومیدانی بودم و در این مدت، همیشه از نفرات برتر رشته استقامت و نیمه استقامت بودم.

* در طول مدت ورزش حرفه ای، چه مقامهایی به دست آورده اید؟

مقامهای زیادی در مسابقات داخلی و خارجی کسب کرده ام، از جمله، مقام سومی آسیا در رشته 12 کیلومتر(نپال 2004)، مقام دوم دوی 3000 متر با مانع آلماتی(قزاقستان 1376)، مقام سوم 12 کیلومتر قهرمانی آسیا در هند، مقام اول 1500، 3000 و 5000 متر جام ریاست جمهوری جمهوری آذربایجان در باکو، مقام دوم صحرانوردی مراکش، مقام دوم 3000 و 5000 متر مجارستان.

* از چه سالی به عنوان مربی بدنساز، در باشگاه تراکتورسازی، شروع به فعالیت کردید؟

از سال 1387 که آقای کمالوند به تیم تراکتورسازی آمد، بنده هم در کنار ایشان، فعالیت خود را آغاز کردم.

* شرایط آمادگی بازیکنان، نیم فصل اول بهتر بود و یا نیم فصل دوم؟

اگر کارها اصولی و درست صورت بگیرد، نیم فصل اول و دوم مطرح نیست. تیم همیشه در شرایط آرمانی به سر میبرد و به طور کلی میتوان گفت، تیمی از لحاظ آمادگی جسمانی بهتر است که در نیم فصل دوم هم بتواند نتایج بهتری کسب کند و همیشه سیر صعودی داشته باشد.

* نظر شما در مورد شعارهای هواداران در استادیوم ها چیست؟

دوست دارم شعارها به نفع تیم تراکتورسازی باشد و هواداران فقط به فکر تشویق تیم خود باشند، من شخصاً شعار "تراختوری ائل ایستر- شرفلی ملت ایستر" را بیشتر از دیگر شعارها میپسندم.

* اگر فصل آینده، پیشنهادی از سوی سایر تیمها داشته باشید، قبول میکنید؟

فعلا به جز تراکتور به هیچ تیم دیگری فکر نمیکنم، من با این تیم قرارداد دارم و از صمیم قلب این تیم را دوست دارم.

* نظرتان راجع به سایت تراکتور اف سی چیست؟

من همیشه به این سایت سر میزنم، سایت بسیار خوبی است و مطالب جالبی دارد، از همین جا از تمامی زحمت کشان آن کمال تشکر را دارم.

* حرف آخر با هواداران؟

از تمامی عزیزانی که برای موفقیت تیم تراکتورسازی قدم برمیدارند تشکر میکنم و از تمام هواداران میخواهم به دور از حاشیه، از تیم محبوب خود حمایت کنند.

مصاحبه: علیرضا حسن زاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد