اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

آزادی آزربایجان را فریاد میزند

آزادی آزربایجان را فریاد میزند


TractorFansPortal.Com. آزادی کلمه ای بس شیرین است ولی اینبار آزادی را طور دیگری باید تعریف کنیم. این بار آزادی کلمه نیست بلکه مکانی برای اتحاد و همدلی است. تراختور سمبل هویت ملت آزربایجان که با خود خیلی چیزها به ارمغان آورده و این بار من و تو با هم ما می شویم تا آزربایجان را فریاد زنیم، آزربایجانی که هویت من و توست. آزادی را باید طوری پر کنیم که فریادمان گوش فلک را کر کند. اهداف زیادی در ذهن داریم اهدافی که می شود سرآغازی برای من و تو باشد. آسیا را می خواهیم!! چرا؟ چون می خواهیم بایکوت صدای من و تو و حق خواهی من و تو را بشکنیم. آسیا را می خواهیم تا به دنیا اثبات کنیم که آسیا هم بارسلونا دارد بارسلونایی که ملتش را با تیمش و هویتش را با آن شناختند. آسیا را می خواهیم پس باید آزادی را پر کنیم. آسیا برای ما کوچک است ما دنبال عرصه های فراتری هستیم که دنیا را در خود می بیند. آزادی زبانم را می خواهم که با آن به دنیا آمده ام و با آن خواهم مرد. تراختور تنها نخواهد ماند چرا که تراختور وجود من است و از خودم هست. من تو را و تو من را تنها نگذار که تنهایی بس سخت است. تراختور مال تو و من است پس برای ما شدن باید با هم باشیم. پس بپا خیز تا آزادی را پر کنیم. تورک تئهرانی هم خواهد آمد تا نشان دهد که هنوز هم که هنوز هست هویتش را از یاد نبرده. همدان و زنگان و اورمو و اردبیل و قزوین و .... همه خواهند آمد تا با هم در کنار هم یکی شدن و بودن را دوباره حس کنیم. این بار همه خواهند آمد به مانند سال قبل و با نام آزربایجان. این بار با هم خواهیم بود تا داربی سرخابی تهران را خار و ذلیل کنیم چرا که ما بیشتر خواهیم بود و همدلتر و سرختر و پرشورتر. می رویم تا نشان دهیم که هویت و تعصب و عرق ملی و تیمی چیزی نیست که با ساندیس و کیک و پتو به دست اید. باید از ته دل بدان باور داشت تا فرسنگها راه را پیمود و بدان دست یافت.

پس ای هموطن تورک من دست در دست هم  کنار هم ((یاشاسین آزربایجان))

وعده دیدار ما یکشنبه 21 فروردین ورزشگاه آزادی.

Qartal Türk oğlu

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد