اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اظهارات مربیان دو تیم پس از دیدار تراکتور - فولاد



Traxtorchi.ir- رضا دلجوان؛ برای مطالعه ی اظهارات تامل بر انگیز مجید جلالی و گفته های فراز کمالوند در مورد علل دیدار ضعیف تراکتور بعد از دیدار تراکتور - فولاد ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید،



فولاد خوزستان:

مجید جلالی پس از تساوی تیمش در تبریز با حضور در کنفرانس مطبوعاتی گفت: نتیجه ای که در فوتبال باید رقم می خورد را ما بردیم ولی نتایجی که خارج از حیطه فوتبال تعیین کرده بودند را باید مسئولین ذیربط پاسخ دهند،

سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه ی سخنانش در مورد اخراج خود از دیدار می گوید: کسی که از بازی باید اخراج می شد من نبودم، بلکه آنکسی بود که تلاش داشت نتیجه دیدار را عوض کند.

مجید جلالی در تمجید از بازیکنانش می گوید: من به تک تک بازیکنانم افتخار می کنم، پیروز شدن در جو تبریز و در میان این هواداران بسیار مشکل است و تیم من توانست که تیم تراکتورسازی شکست دهد.

یکی از خبرنگاران در پاسخ به اظهارات مجید جلالی با پرسش این سوال که آیا شما به اتلاف 10 دقیقه ای وقت توسط دروازه بانتان افتخار می کنید و یا به زمین افتادن مداوم بازیکنانتان!! باعث شد تا سرمربی این تیم به حالت قهر کنفرانس مطبوعاتی را ترک کند که به هنگام ترک برخی از خبرنگاران به این عمل مجید جلالی اعتراض کردند.

تراکتورسازی تبریز:
فراز کمالوند پس از کسب یک امتیاز در دقیقه 6 + 90 دیدار در کنفرانس مطبوعاتی از تعطیلات لیگ گلایه کرد و گفت: تیم ما همواره پس از تعطیلات دچار افت میشود و هرزمان که به اوج میرسیم یک تعطیلی دیگر شروع میشود.

فراز کمالوند در مورد بازی ضعیف بازیکنانش می گوید: جاسم کرار با حضور در تیم ملی عراق از تمرینات دور ماند که متاسفانه دیدار تدارکاتی تیم ملیشان هم لغو شد و نتوانست در شرایط آرمانی باقی بماند، پیمنتا نیز بخاطر تاخیر در بازگشتش به شدت از سوی ما جریمه شد و 25 درصد از کل قراردادش را کسر کردیم. محمد نصرتی نیز بخاطر از دست دادن پنالتی در دیدار گذشته عذاب وجدان داشت و نتوانسته بود تمرکز کافی را داشته باشد، به همین علت در مورد گلی که خوردیم هم نصرتی و هم محمدی مقصر اصلی بودند.ضمن اینکه فراموش نکنید ما در دیدار امروز مهدی کیانی یکی از بهترین مهره هایمان را هم بخاطر 3 اخطاره شدن در اختیار نداشتیم و در کل باید بگویم انتظار دیدار سخت را داشتیم.

کمالوند در پاسخ به اظهارات مجید جلالی گفت: آقای جلالی استاد بنده بوده و به علت احترام خاصی که به ایشان قائل هستم از پاسخگویی به ادعاهایشان صرف نظر می نمایم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد