اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

مصاف پرحاشیه ی تراکتور-فولاد همه چیز داشت بجز پیروزی؛ علیزاده پی

مصاف پرحاشیه ی تراکتور-فولاد همه چیز داشت بجز پیروزی؛ علیزاده پیام آور شادی برای هواداران






TractorFansPortal.Com. مصاف پربرخورد و پرحاشیه ی تیمهای تراکتور-فولاد با حضور قریب به 60000 نفری هواداران تراکتور در نهایت به تساوی 1-1 انجامید. در این مسابقه در شرایطی که ناهماهنگی زیادی بین بازیکنان تراکتور به چشم می خورد بختیار رحمانی بازیکن حریف در غفلت مدافعان و دروازه بان تراکتور در دقیقه ی 18 دروازه ی تراکتور را گشود در ادامه تراکتور حملات دامنه داری را جهت جبران گل خورده انجام داد اما تلاشهایش در نیمه ی اول ثمری نداشت و 1 بر صفر بازنده به رختکن رفت.

از ابتدای نیمه ی دوم تراکتور با جایگزین نمودن لئوناردو پیمنتا بجای مسعود ابراهیم زاده دامنه ی حملات خود را بیشتر نمود اما با هوشیاری مدافعان فولاد هر چه زد به در بسته خورد و در شرایطی که 90 دقیقه ی مسابقه به اتمام رسیده بود و بازی وارد 6 دقیقه ی وقتهای اضافی گشته بود علی علیزاده در آخرین لحظه ی مسابقه با فتح دروازه ی فولاد ورزشگاه سهند را منفجر نموده و پیام آور شادی برای هواداران شد.

هرچند که هواداران انتظار پیروزی در این مسابقه را داشتند اما گریز تراکتور در آخرین لحظات از شکست کمتر از پیروزی برای این تیم نبود زیرا با توجه به اختلاف 6 امتیازی دو تیم، فولاد در صورت پیروزی می توانست خود را به 3 امتیازی تراکتور رسانده و جایگاه چهارمیش را با تهدید مواجه نماید اما با تساوی بدست آمده هم فاصله ی امتیازی دو تیم در عدد 6 باقی ماند و هم تراکتور با روحیه ای بهتر خواهد توانست در داربی کشوری تهران-آذربایجان در روز یکشنبه 21 فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود.

در این مسابقه نیز مثل همیشه هواداران برگ برنده ی تراکتور بوده و با حضور پرازدحام 60 هزاری نفری خود که در روز قبل دو تیم سرخابی باهمدیگر به سختی این تعداد هوادار را در ورزشگاه گرد آورده بودند باری دیگر بر پرهوادار بودن تراکتور در سطح کشور صحه گذاشتند. از همین اکنون همه ی نگاهها به ورزشگاه آزادی تهران و مصاف سرخهای آذربایجان و آبیهای تهران دوخته شده است پرواضح است که حضور پرازدحام تیراختورچیها در ورزشگاه آزادی می تواند یکبار دیگر ادعاهای توخالی مریدان فوتبال دوقطبی را بر خاک بمالد.

=======

بحشی از حواشی بازی:

هواداران تبریزی در شرایطی در ورزشگاه یادگار امام حاضر شدند که هیچ امکانات رفت و آمدی موجود نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ورزشگاه یادگار امام امروز 55 هزار تماشاگر حضور پیدا کردند که برای رفت و آمد این هواداران هیچ وسیله نقلیه عمومی موجود نبود.

* ناظر بازی به دلیل جلوگیری از ایجاد حساسیت از مسئولان ورزشگاه یادگار امام خواست اسکوربورد را خاموش کرده تا صحنه های خطا تکرار نشود. این مسئله باعث ناراحتی هواداران تراکتورسازی شد و چون فکر می کردند این موضوع به صدا و سیما مربوط می شود علیه صدا و سیما شعار دادند.

* بختیار رحمانی زننده گل فولاد به دلیل حرکت ناشایست از سوی داور بازی به طور مستقیم اخراج شد.

* خداداد افشاریان داور مسابقه 6 دقیقه وقت اضافه گرفت که در همان دقایق اضافه تراکتورسازی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. این موضوع اعتراض شدید کادرفنی فولاد را در پی داشت و در پی این اعتراض مجید جلالی اخراج شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد