اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

تراکتور سازی 1- فولاد خوزستان 1، جنجال بزرگ در سهند/جلالی دومین

تراکتور سازی 1- فولاد خوزستان 1، جنجال بزرگ در سهند/جلالی دومین مربی اخراجی هفته

جلالی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی اعلام کرد نتیجه این بازی خارج از میدان تعیین شد




علی علیزاده تراکتورسازی

سا یت گل

گل ها :بختیاررحمانی(19) برای فولاد

علی علیزاده(96)برای تراکتور

ورزشگاه یادگارامام تبریز، تما شاگر 50هزارنفر

داور: خداداد افشاریان

اخطار :مهرداد جماعتی،بختیار رحمانی(فولاد)

اخراج:دقیقه 87بختیار رحمانی

مصطفی اکرامی(تراکتور)

تراکتورسازی : عباس محمدی ،مجتبی ترشی(حسینی)، مرتضی اسدی ،مصطفی اکرامی ،محمد نصرتی ، علیرضا جلیلی(72دانش دوست) ،آند رانیک تیموریان ،کرار جاسم محمد ،محمد ابراهیمی ،مسعود ابراهیم زاده(46پیمنتا)،علی علیزاده

سرمربی : فراز کمالوند


level2;tile=4;sz=160x600;ord=737107637?area=2l&pos=2&tm=1301589969

فولاد خوزستان :میثاق معمازاده ،علی حمودی،جلال کاملی مفرد، امید خورج ، ،کریم شاهوردی ،ایوب والی(59مهدی چمن آرا)،رضانوروزی(90کاوه رضایی)، آرش افشین(70سیامک سرلک)، مهرداد جماعتی، بختیاررحمانی،مهدی مومنی

سرمربی : مجید جلالی

شرح بازی :تراکتور سازی در روزی که احتیاج مبرم به 3 امتیاز این دیدار داشت از همان شروع بازی با فولادی روبرو شد که بازی فیزیکی وقدرتی را در دستورکار خود قرار داده بود و باشروع دفاع از3/1دفاعی تراکتور عملا بازی سازی را از هافبکهای تراکتور سلب کرده بود

ونهایتا با تلاش و دونده گی های بی امان خودتوانستند نیمه اول را با یک گل به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار برخلاف نیمه اول تراکتوری ها از شروع،بازی را تهاجمی آغاز کردندو در همان دقایق اولیه با3کرنر پی در پی اشتهای خود را برای جبران گل خورده به نمایش گذاشتند.

فرصتهای گل،اوتهای بلند دستی علیزاده و کرنرهای بیشمار یکی پس از دیگری بی نتیجه ماند،تا در شرایطی که همگان بازی را تمام شده می پنداشتند تیزهوشی نصرتی که عملا در این دقایق بعنوان یک مهاجم عمل میکرد علیزاده را رورنه دروازه فولاد کرد تا تراکتورسازی از شکست خانگی رهایی یابد.

شرح گلها :

1-0(فولاد )در دقیقه 19 پاس عمقی رضانوروزی و تعلل مرتضی اسدی،بختیاررحمانی رابا عباس محمدی تک به تک کرد تااولین گل فولاد به ثمر برسد.

1-1(تراکتور)دقیقه 3+90 پاس عمقی نصرتی علی علیزاده را با معمارزاده تک به تک کردتا حساس ترین گل سال جدید را برای تراکتوری ها بثمر برساند.

بهترین بازیکن :علی علیزاده یکبار دیگر ناجی تراکتوری ها شد و با تیز هوشی توانست با بثمر رساندن گل حساس دقایق پایانی لقب بهترین بازیکن این دیدار را به خود اختصاص دهد.

اتفاقات ویژه: در دقیقه 88 مسابقه و در شرایطی که فولاد یک بر صفر پیش بود، بختیار رحمانی زننده گل فولاد برای اعتراض به تصمیم مرتضی کریمی کمک داور اول مسابقه برای یک توپ ساده؛ سمت وی رفت و ضربه ای با سر به صورت کمک داور نواخت! خداداد افشاریان بلافاصله با کارت قرمز بازیکن خاطی فولاد را اخراج کرد تا رحمانی عصبی تر شده و بار دیگر به سمت مرتضی کریمی یورش ببرد. مجید جلالی که هنگام درگیری پشت سر کمک داور مضروب قرار داشت و صحنه را به خوبی دیده بود، هیچ اعتراضی به تصمیم داور نداشت اما بعد از به ثمر رسیدن گل تراکتورسازی، جلالی هم به سمت افشاریان رفت و اعتراض شدیدی کرد تا جایی که داور مجبور به اخراج وی شد. جالب اینکه فراز کمالوند و آندرانیک تیموریان با آرام کردن مجید جلالی وی را راضی به خروج از میدان و رفتن به سمت جایگاه کردند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد