اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

تراکتورسازی-فولاد، جنگ برای ماندن در جمع مدعیان





تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور میزبان فولاد خوزستان است و برای اینکه بتواند در جمع مدعیان لیگ باقی بماند محکوم به برد است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، اعضای این تیم جوان در لیگ برتر، عزم راسخی برای کسب سهیمه آسیایی دارند و تا به اینجای فصل عملکرد خوبی از خود نشان داده اند و با کمی درایت می توانند تبریز را در آسیا صاحب سهیمه کنند.

تراکتورسازان که پس از تساوی مقابل نفت در تهران، تا سوم فروردین ماه به استراحت پرداختند از این روز به بعد با انجام دو نوبت تمرین در زمین نیروگاه ، خود را برای این بازی که حساسیت خاص خود را دارد آماده می کنند.



این تیم برای اینکه داشته های خود را محک بزند و تعطیلات دو هفته ای تاثیر منفی در عملکرد تیم نداشته باشد عصر روز شنبه در دیداری دوستانه به مصاف همشهری خود شهرداری رفت و با اینکه یک بر صفر بازی را واگذار کرد اما این بازی در کل برای تیم مفید بود.


تراکتورسازی که با 46 امتیاز از 27 بازی در رده چهارم جدول رده بندی جای گرفته در صورت کسب پیروزی در این بازی خانگی با استقلال تهران هم امتیاز می شود و در صورتی که دربی هفتادم تهران به نفع تیم پیروزی تمام شود تراکتورسازی می تواند با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال به رده سوم جدول رده بندی صعود کند.

وضعیت جدول رده بندی در رده های سوم تا پنجم طوری است که هر تیمی با از دست دادن امتیاز یکی دو پله در جدول رده بندی پایین می آید از این رو تراکتورسازی تنها به کسب سه امتیاز این بازی می اندیشد و فکر مساوی شدن را نیز از سر نمی گذراند.

دو تیم تراکتورسازی و فولاد خوزستان تاکنون و در جریان رقابت های لیگ برتر پنج بار رو در روی هم قرار گرفته اند که سهم تراکتورسازی تنها یک برد بوده و در چهار بازی دیگر دو بار نتیجه بازی را واگذار کرده و دو بار نیز نتیجه پایان مسابقه مساوی بوده است.


اولین رویارویی این دو تیم در فصل اول رقابت های لیگ برتر بود که تیم فولاد در تبریز با نتیجه سه بر صفر میزبان خود را شکست داد و در بازی برگشت نیز با دو گل از سد حریف خود گذشت.


در سومین مصاف دو تیم نیز که در فصل گذشته برگزار شد تراکتورسازی در تبریز با نتیجه یک بر صفر فولاد را شکست داد و اولین بردش خود را دشت کرد.

پس از این بازی و در دو بازی دیگر تراکتورسازی در وضعیت میهمان فولاد را با نتیجه یک بر یک متوقف کرده و در این بازی قصد دارد تا آمار بردهای خود مقابل این تیم اهوازی را نیز همانند باخت ها تساوی هایش به عدد دو برساند.


علاوه بر این همانطور که گفته شد کسب پیروزی در این دیدار، تراکتورسازی را در جمعه مدعیان این فصل لیگ باقی نگه خواهد داشت و این تیم را به کسب سهیمه آسیایی امیدوارتر خواهد کرد.


دیدار این دو تیم از هفته بیست و هشتم لیگ برتر ساعت 17 روز پنجشنبه یازدهم فروردین ماه جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود تماشاگران زیادی از این بازی استقبال کنند.

ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد