اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اقدامات فدراسیون فوتبال علیه تیراختور و هوادارانش از نگاه یک هوا

TractorFansPortal.Com.اقدامات جالب و تامل برانگیز فدراسیون علیه تیم تراختور در طول یک فصل که هنوز قسمی از آن باقی مانده است.
1- برگزاری دو مسابقه حساس بین دو تیم تبریزی با دو تیم تهرانی در یک هفته: شهرداری - استقلال و تراختور پرسپولیس هفته اول مسابقات و نیز در طول دو هفته یعنی هفته 8 و 13 دو تیم تبریزی به دو تیم اصفهانی و هفته 17 این دو تیم با تیمهای خوزستانی بازی می کنند (طبق قرعه کشی که با احتمالات ریاضی هر صد هزار بار یک چنین قرعه ای اتفاق می افتد).
2- محروم نمودن تیم تراختور در حالی که مهمان بازی در هفته اول بود ( طبق قوانین امنیت مسابقه بر عهده میزبان و تیم مهمان حداکثر جریمه مالی می گردد و اگر خشونت از طرف هوادارن مهمان باعث قطع بازی گردد یک جلسه محرومیت).
3- محروم نمودن تیم شهرداری در اولین بازی که در لیگ برتر با استقلال انجام داده بود (به دلایل نا مشخص، البته چون تیم شهرداری بازی بعدی با تراختور را در تبریز داشت یعنی ضربه ای دیگر بر پیکر این تیم).
4- به دلیل قطع برق و نا تمام ماندن بازی بازی فردای آنروز از همان دقیقه قطع شده (جالب است که سال پیش تیم سپاهان و مقاومت شیراز به دلیل برف بازی قطع گردید ولی همان بازی از اول شروع گردید)
5- اشتباهات داوری فاحش در طول یک بازی برای مساوی کردن بازی که به نوعی شبهه برانگیز بود در در آخر محکوم نمودن تیم و هوادارن تراختور به دلیل توهین به داور و مظلوم نمایی از طرف مهمان و جریمه تیم تراختور ).
6- محروم کردن بازیکن موثر و ستون اصلی تیم کرار به مدت 5 جلسه که در طول لیگ شاید یکی از نادرترین محرومیتها بود که به یک بازیکن داده می شد. (در موارد مشابه سال قبل آقای کریمی چندین بار در طول یک فصل با داوران زد و خورد داشت بی آنکه محرومیتی سنگین وی را تهدید نماید).
8- تشویش افکار عمومی بر علیه تیم و بازیکن تراختور از طریق رسانه ها و توهین به بازیکن خلاق تراختور کرار و پارچه نوشته هایی با حضور ماموران و کمیته انظباطی در ورزشگاه وجود داشت (هنوز هم که هنوز است جلسه رسیدن به این پرونده به روزهای بعد موکول می گردد ).
9- تغییر زمان بازیهای تیم تراختور از روز جمعه به روزهای غیر تعطیل و در ساعات نا مناسب. ( نمونه آن بازی مس و صبا).
10- سال قبل تیم تراختور در طول 17 بازی در خانه 10 هفته در روز جمعه و 7 هفته در روزهای غیر تعطیل بازی کرد که میانگین 70 هزار نفر تماشاگر را به خود دید در حالی که این فصل تیم تنها در بازی ذوب آهن روز جمعه بازی کرد که 65 هزار نفر را در ورزشگاه به خود دید. با این اوصاف فدراسیون سعی در کم تماشاگر نشان دادن تیم را دارد.

Qartal Türkoğlu

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد