اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

تراختور آذربایجان-فولاد خوزستان

عروس تشنه ی آذربایجان فراموش نشود

TractorFansPortal.Com. از سری مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور و از هفته بیست و هشتم این رقابتها روز پنج شنبه برابر با یازده فرودین هزار سیصد و نود، ارتش سرخ آذربایجان در ورزشگاه سهند تبریز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

با توجه به نزدیکی امتیازات در بالای جدول و نزدیک شدن به روزهای انتهایی فصل، هر کدام از بازیهای پیش رو حکم فینال را برای تراختور خواهد داشت که بی شک با اتحاد هواداران و عوامل مختلف تیم میتوان امیدوار به آینده بود و یقینا کسب سهمیه آسیایی دور ازدسترس نیست. با نگاهی به جدول مسابقات مشاهده میشود که تراختورسازان با 46 امتیاز بعد از استقلال 49 امتیازی  در رده چهارم رقابتها جا خوش کرده و با توجه به بازیهای پیش رو، و مخصوصا سه بازی اول این تیم که به ترتیب با فولاد خوزستان و استقلال تهران و سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد، میتوان امیدوار بود که با کسب نتایج مطلوب از این بازیها چشم به رده های بالایی جدول نیزداشته باشیم مخصوصا این که با فولاد و سپاهان در تبریز و با استقلال هم در آزادی بازی خواهیم داشت که میشه به نوعی گفت در هر سه بازی میزبانیم.

در این میان یه نکته خیلی مهم هم وجود دارد و آن رقابت تراختور سازان با سئوگلیهای پایتخت یعنی پیروزی و استقلال برای دست یابی به سهمیه آسیا میباشد، با پیشینه ذهنیتی که از دشمنی  مسئولین فدراسیون با تراختور وحمایتهای همه جانبه شان از این دو تا تیم  داریم ، مسئولیت ما بیش از پیش احساس میشود.

و اما...

در بازی روز پنج شنبه بار دیگر هواداران تراختور، فهم و شعور والای خود را به نمایش خواهند گذاشت و با درک و احساس مسئولیت بالای خویش، زنگ خطر به صدا درآمده اورمو گولو را با فریادها و شعارهایشان به گوش جهانیان خواهند رساند. شاید که این مسئولین خفته ما از خواب خرگوشی برخاسته و فکری به حال این معضل عظیم بنمایند.

و در پایان همصدا با تمامی ملت آذربایجان و بهمراه تمامی کسانی که ذره ای برای حیات خویش ارزش و احترام قائل هستند روز یازده فروردین ماه در بازی تراختور با فولاد و روز سیزده فروردین ماه در محل های اعلام شده حضور خواهیم یافت تا بگوییم که به هر نحو ممکن جلوی این فاجعه زیست محیطی را خواهیم گرفت.

" گلئجک بیزیمدیر"

گونش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد