اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

نمی دانم قضیه این بازی با صبا باطری چیه ؟


 

سایت متحد هواداران - از همه چیز عجیب تر سکوت گیج کننده سایتهای هواداری تراختور هستش تنها بازی روز جمعه ما را انداختن به روز یکشنبه اگر یکی از تیمهای بالای جدول بود می گفتم به دلیل حضور در جام باشگاهها و یا خستگی و یا داشتن پارتی کلفت توی فدراسیون ولی این تیم صبای قم تیم بی ریشه ای که نه تماشاگر داره نه کسی اونو به عنوان تیم شهرش قبول داره و نه مدیری که از خودیهای فدراسیون باشه سکوت سایتهای هواداران ! سکوت سایت باشگاه و خود باشگاه ! !!!!!!!!!!!!! نه می آیند اطلاع رسانی کنند و نه واکنشی در مقابل آن داشته باشند خیلی خیلی برای من یکی جای سوال هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اما مورد دیگر :
بازی تیمهای مس کرمان و تراختور را از جمعه به روز شنبه انداختن گفتن به درخواست باشگاه بوده برای جلو گیری از خستگی بازیکنان و یا هزار دلیل دیگر گفتیم خوب حق دارند بازی با ذوب آهن بازی سختی بوده پرواز نبوده زود برگردن تبریز با هزار مکافات و مشکل با خواهش و تمنا حدود 40 یا 50 هزار نفری برای تیممان جمع شدیم استادیوم و خدا رو شکر به سختی و مرارت هم موفق شدیم ولی شما نگاه کنید به دو بازی بعدی تراختور با رقیبان خودش و روزها و برنامه آنها تراختور بعد از بازی با فولاد روز 21 فروردین با استقلال بازی دارد و بلا فاصله در روز پنجشنبه 25 فروردین بازی دارد با تیم سپاهان یعنی به فاصله 3 روز باید از تهران بیاید تبریز و با تیمی بازی کند که صدرنشین است و امتیاز این دو بازی از نان شب هم برای تراختور واجب تر !!!!!!!!!!!!!!
اگر خستگی بازیکنان مطرح بود توی این دوبازی بسیار حساس که باید مطرح تر باشد چون فرصت ریکاوری و یا تمرین به هیچ عنوان نیست و یا اگر مسئله حساسیت بازیها مهم بود که این دو بازی به مراتب از بازی با مس مهم تر هستند !!!!!!!!!!!
من خودم به عنوان یک هوادار و کسی که کار و زندگی خود را به خاطر بازیهای تراختور تعطیل می کنم و راه می افتم دور ایران برای تشویق تیم محبوب خودم جای سوال است این برنامه ریزی و این سکوت !!!!!!!!!!!
ما همیشه از فدراسیون گله داریم و از برنامه ریزی هایش . ما همیشه گله داریم از صداو سیما به خاطر تبعیض و حق کشی ها و حاشیه سازیهایش بر علیه تراختور . ولی به من حق بدهید در این مقطع حساس توی این یک موضوع به خود مدیران و کادر فنی و مدیریتی باشگاه خودمان هم شک کنم . سکوت دیوانه کننده ای که باشگاه در قبال عدم برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به تخلفات هواداران ملوان کرده هم مزید بر علت شده
دردمان را به چه کسی بگوئیم ؟فریادمان را بر سر چه کسی بکشیم ؟
ولی با تمامی این موارد بازهم نباید تراختور را تنها گذاشت بخصوص در این سه بازی بسیار بسیار حساس پیش رو که به نظر من در این سه بازی تکلیف تراختور و آرزوهایمان برای حضور در آسیا و حتی رده بالاتر از چهارمی مشخص خواهد شد .
پس ضمن حفظ اتحاد و همدلی همیشگی با گامهایی استوارتر و با فریادهایی بلند تر و با دستهای قدرتمند تر از قبل برای معشوق خود از جان مایه خواهیم گذاشت تا حداقل در پیش وجدان خود سر افکنده نباشیم که چرا می توانستیم و نکردیم .
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین تراختور
یاشاسین ترکلری


Bahman Salimi

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد