اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

آذربایجان مهیای حضور در آسیا می شود


دهه ی نود را اگر بتوانیم با روشنگری و ایمان به عمل آغار کنیم، می توانیم اولین سال آن را تحقق رویای نیم قرن هواداران و مردم آذربایجان برای حضور در رقابتهای آسیایی دانست. چه بسیار هوادارانی بوده اند که همانند جوانان و پیران اکنون آذربایجان، در سرما و گرما، سالها با رویایی مشابه، به حمایت از سمبل وحدت مردم آذربایجان پرداختند، ولی هرگز نتوانستند رویای خود را با واقعیت پیوند دهند.

یک دمک، با خودآ، ببین چه کسی از که دوری و با که هم نفسی

آری امروز و این دهه رستاخیر برپا خواستن و به خود آمدن است. امروز تمامی مردمانی که شوق سربلندی و افتخار مام میهن را در قلب خویش پرورده اند، باید عمل راستین را جایگزین گفتن ها و شعارها نمایند. امسال همان سال موعودی است که می رود تا به همت من و تو به تاریخی بپیوند که پیشینیانمان برایمان به ارمغان گذاشته اند و اکنون مایه ی فخر و مباهات ما شده است. باید خود را و هویت تک تکمان را با تاریخ زرین دیارمان زنجیر کنیم تا کودکان امروز دیارمان، فردا روزی که جوانان مرز و بومان گشتند به ما پیران و درگذشتگان افتخار کنند.

از تب چرا خروشم عیسی طبیب هوشم وز سگ چرا هراسم میر شکار با من
آری برادر می دانی و آگاهیم که در این راه پر پیچ و خمی که گام بر آن برداشته ایم عاقبت روشنایی در راه است ولی اما نامردمانی در این وادی سنگلاخ هایی برای دلسردی مان آفریده اند. و چه سخت است طی مسیر کردن و گذشتن از این مسیر طولانی و چه شیرین است دیدار یاران گرد هم آمده در محفل شکوه آذربایجان. برادر جان حضور تو را کوران نمی بینند زیرا که اینان بر چشمان خود چشم بند عناد و عنق زده اند و بر چشمان دلهایشان غبار نامهربانی نشسته است. ولی ایمان داریم که بینایی خاصه ی شب زنده داران و امیدواران است و اما امید داریم که با حمایت و دست های اتحادمان بار دیگر عظمت چندین هزار ساله ی خود را تا بلندای همیشه پر برف ساوالان بالا خواهیم برد. و چه کسی است که نتواند عظمت ساوالان این همیشه صبور دردهای ما را ببیند.

هر اوجا داغ کی گؤرورسن باشی قاردلا آغاراندی اورا بیل کی ساوالاندی
تا آسیا راهی نمانده است. بیاد بیاوریم که چه سختی هایی، چه نامردی هایی را دیده و چشیده ایم. چه زخم زبان ها که نشنیده ایم ولی باز هم استواریم و چشمانمان به دوردست ها می نگرد. زیرا که "گلجک بیزیمدیر". آری برادر جان آغاز دوست داشتن است و پایان همان آغازی است که با هم آغاز کردیم زیرا که همگی یکدگر را و مام میهن را با تمام وجود دوست داریم و در این دوست داشتن جملگی مشکلات را به جان خریده ایم و تا ابد به جان خواهیم خرید.

در عاشقی گزیر نباشد ز ساز و سوز ایستاده ام چو شمع مترسان ز آتشم
راه نسازید. امکانات مدهید. جملگی سربازان را برای تفتیش کالبد جسمی و کالبد عقایدمان بر سر در ورزشگاه بیاورید. کمیته ها را بر علیه مان بشورانید. داوران را تطمیع کنید و صدتا و هزاران نود و نه! هزاران هزار سد بر علیه مان بسازید زیرا که ما در راهی که قدم بر آن نهاده ایم تا ابد استواریم. این هفته شکوه نوروز را با فر و جلال در کنار برادرانمان با عظمت و به افتخار آذربایجان و به سلامتی مام میهن با سرمستی یاشاسین آذربایجان جشن خواهیم گرفت. خواهیم آمد تا نوای رستاخیر آسیایی را از هم اکنون در صور خوزستان بدمیم.

علی سرابلی
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000199580323

منبع: کلوب هواداران تراکتورسازی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد