اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

از هواداران عیدی میخواهیم


مهدی کیانی، هافبک جنگنده تیم تراکتورسازی، در گفتگو با خبرنگار کلوب هواداران تراکتورسازی، از وضعیت تیم ابراز رضایت کرد و قول پیروزی در دیدار مقابل فولاد را به هواداران داد.

تیم تراکتورسازی که تمرینات خود را از روز سوم فروردین ماه آغاز کرده است، هر روز تمرینات فشرده و سنگینی را برگزار میکند. مهدی کیانی در این مورد به خبرنگار کلوب هواداران تراکتورسازی گفت:«تمرینات خوب و منظمی برگزار میکنیم و به امید خدا امسال سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب میکنیم.»

وی با تبریک عید نوروز به هواداران، از تمامی هواداران خواست، با حضور پر تعداد و پرشور در ورزشگاه، به اعضای تیم عیدی دهند و قول داد، با پیروزی در مقابل تیم فولاد عیدی، خوبی به هواداران خواهند داد.

کیانی در مورد بازیهای باقیمانده افزود:«ما از برد در دیدارهای خانگی، با حمایت هواداران تیم، مطمئنیم و باید در بازیهای خارج از خانه امتیاز کسب کنیم که امیدواریم با حمایت هوادارانمان، به این خواسته برسیم و رقبای خود را شکست دهیم.»

هافبک تیم تراکتورسازی، سال 90 را سال موفقیت و سربلندی تیم و هواداران تراکتورسازی دانست و از تمام هواداران بابت حمایتهایشان از تیم، تشکر کرد.

مصاحبه از احمد شرحی

منبع: کلوب هواداران تراکتورسازی
نظرات 1 + ارسال نظر
سال نو مبارک جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.taskhir.com

سلام عیدت مبارک مطلب از هواداران عیدی میخواهیم جالب بود اگه میخوای وبلاگت جذابتر بشه بهت توصیه میکنم بنر برگزیده نوروز رو تو وبلاگت بزاری حالا ببین چی میشه . واسه دیدن و گرفتن کد به آدرس taskhir.com برو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد