اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

چرا فقط آسیا؟جدال برای قهرمانی ...
















تیم تراکتور با ادامه روند خود در نیم فصل مسابقات لیگ برتر می تواند جزء مدعیان قهرمانی لیگ امسال باشد


تراکتوراسپور- تراکتور در نیم فصل دوم رقابتهای امسال در 9 دیدار انجام شده توانسته به 20 امتیاز دست یابد و سپاهان با 19 امتیاز و ذوب آهن 18 امتیاز بیشترین امتیاز در بین مدعیان بدست آورده است . با توجه به اینکه تیم های مدعی قهرمانی امسال سپاهان و ذوب آهن و تیم های مدعی کسب سهمیه آسیایی استقلال و پرسپولیس در مسابقات آسیایی حضور دارند و دچار خستگی مفرد خواهند شد و بهترین فرصت برای تراکتور ایجاد می شود که با ادامه روند خود در نیم فصل دوم لیگ برتر جزء مدعیان سر سخت قهرمانی باشد . تراکتور در ادامه مسابقات یک دیدار حیاتی با سپاهان اصلی ترین مدعی قهرمانی امسال در استادیوم یادگار امام برگزار خواهد کرد و باید در دیدار فوق بتواند به حداکثر امتیاز دست یابد تا عقب ماندگی خود نسبت به سپاهان را کاهش داده و منتظر لغزش سپاهان باشد .


تراکتور با توجه به مربی خوبی همچون فراز کمالوند که جزو مربیان جوان و با دانش روز و آشنا به مسائل حاشیه ای فوتبال ایران و داشتن یک دروازبان سرپنجه که آمار کمترین گل  خورده لیگ را با 7 گل در 15 بازی را داراست که در اینجا جا دارد از زحمات نادر باقری مربی دروازبانی تراکتور که بدون حاشیه ، عباس محمدی را که در بازی های پارسال دچار عفت محسوس شده بود احیا کرد و به سطح اول فوتبال ایران بازگرداند تشکر ویژه ای داشت .


و با داشتن خط دفاعی منسجم که بهترین خط دفاعی لیگ محسوب می شود و خط هافبکی ایده آل می تواند در رقابتهای امسال به راحتی خود را در جمع مدعیان بالا کشیده و از موقعیت های ایجاد شده استفاده کرده و بتواند به مقام قهرمانی لیگ امسال دست یابد .

تراکتور برای این هدف خود طرفداران بی شماری را پشت سر خود می بیند و در روزهای که استقلال و پرسپولیس پر طرفداراترین تیم های کشور به ادعای رسانه های مرکزی حتی در روزهای تعطیل و جمعه از جذب 10 هزار تماشاگر به ورزشگاه عاجز مانده اند ، تراکتور حتی در روزهای غیر تعطیل هم حداقل 40 هزار تماشاگر ثابت دارد و این موهبتی است که هیچ کدام از تیم های لیگ برتری ندارد و این انگیزه فوق العاده ای به تیم تزریق کرده و می تواند وزنه ای برای قهرمانی محسوب شود . شما مطمئن باشید با توجه به دیدارهای آسیایی چهار تیم فوق دچار عفت خواهند شد و اگر تراکتور هوشیار باشد می تواند از این موقعیت ایجاد شده نهایت بهره را برده و اولین شوک را که بعد از ورود به مسابقات لیگ برتر با حضور طرفداران خود بر فوتبال ایران وارد کرده است ،  اینبار با قهرمانی خود دومین شوک را ایجاد نماید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد