اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

تا تراکتورسازی خصوصی نشود مشکلات مالی حل نخواهد شد



فراز کمالوند پس از پیروزی 2 بر یک مقابل شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه مشکل و معضلات زیادی داریم که عمده آنها مربوط به مسائل مالی و نداشتن زمین تمرین است.
وی ادامه داد: وقتی بازیکنان ما در طول هفته روی پیست تمرین می‌کنند چطور می‌توانند در این زمین بازی کنند. امروز به لطف جاسم کرار پیروز شدیم و اصلا انتظار نداشتیم 3 امتیاز را بگیریم چون در دادن کوچکترین پاس مشکل داشتیم و معتقدم این فوتبال نبود که ما بازی کردیم.

کمالوند که از مشکلات مالی تراکتور سازی گلایه داشت تصریح کرد: سردار جعفری و تربیت بدنی استان تلاش زیادی انجام می‌دهند اما تا زمانی که این تیم خصوصی نشود با مشکلات زیادی دست به گریبانگیر خواهیم بود. پیمنتا و ترائوره قهر کرده‌اند و من هم به آنها گفته‌ام استراحت کنند چون نمی‌توانیم به آنها پول بدهیم.
وی گفت: بازیکنی مثل نصرتی تنها 30 درصد از پول خود را گرفته ولی اعلام کرد چون شما هستید سرم را جلوی توپ می‌گذارم. باید بگویم با داشتن هوادار و مربی، تیم آسیایی نمی‌شود و برخی مشکلات مالی باید مرتفع شود. من نگران آینده هستم چون وقتی هزینه 6 میلیاردی را نمی‌توانیم تامین کنیم چطور می‌توانیم 15 میلیارد برای آسیایی شدن بودجه در نظر بگیریم. برخی بازیکنان از من سؤال می‌کنند که آقای کمالوند اگر شما جای ما بودید چه می‌کردید؟

وی عنوان کرد: از مسئولان می‌خواهم مشکلات را از ریشه حل کنند چون همه می‌دانند خطیبی و اولروم را به خاطر مشکلات مالی فروختیم. جاسم کرار همین حالا از الوحده پیشنهاد 2 میلیون دلاری دارد و خودم شاهد پیشنهاد او هستم اما او در تیم ما باقی مانده است. اکثر نفرات ما سال آینده قراردادشان تمام می‌شود و اگر اینها بروند چه کسانی را می‌توانیم جایگزین کنیم.
کمالوند گفت: پول 2 سال گذشته‌ام را هنوز نگرفته‌ام و اکثر بازیکنان دچار چنین مشکلی هستند ولی واقعا نمی‌دانم چطور آنها راضی کنم که برای ما بازی کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد