اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

خط دفاعی تراکتور عملکرد خوبی داشته است سه شنبه



مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خط دفاع تراکتورسازی در این فصل خیلی خوب کار کرده است و به همین خاطر برای جام ملتهای آسیا هم به تیم ملی دعوت شدم.

"محمد نصرتی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران، درباره دعوت شدنش به تیم ملی گفت: خط دفاع تراکتورسازی در این فصل خیلی خوب کار کرده به همین خاطر به تیم ملی دعوت شدم. قطبی متوجه تلاش من شده که مرا دعوت کرده است.

وی ادامه داد: با نتیجه نگرفتن تیمهای پایه در سطح ملی هم چشم امیدشان به بزرگسالان است که بتواند در جام ملتها نتایج مطلوبی بگیرد. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه‌ای در شأن مردم ایران را کسب کنیم.

نصرتی درباره دیدار تیمش با راه‌آهن  افزود: بازی خوبی مقابل راه‌آهن انجام دادیم از وقتی کادر فنی این تیم عوض شده شرایط این تیم خیلی متفاوت‌تر از قبل است، ضمن اینکه راه‌آهن بازیکنان خوبی دارد و تیمی پرمهره و جوان است و با انگیزه در همه بازیها ظاهر می‌شوند. هر 2 تیم موقعیتهای زیادی داشتند که منجر به گل نشد اما تراکتورسازی توانست از یکی از آنها استفاده کند و 3 امتیاز بازی را بدست آورد.

وی در ادامه صحبتهایش گفت: تمام هم و غم تراکتورسازی گرفتن سهمیه آسیا است. کم‌کم به هدفمان نزدیک می‌شویم. باید جواب لطف تماشاگرانمان را که در سرما و گرما ما را حمایت کرده‌اند اینگونه بدهیم.

نصرتی در خاتمه درباره سومین دربی تبریز در این فصل عنوان کرد: در این فصل برای سومین بار مقابل تیم همشهری قرار می‌گیریم. در بازی رفت مقابل این تیم به دلیل 10 نفره بودن به تساوی بسنده کردیم اما در رقابتهای حذفی آنها را شکست دادیم. امیدوارم این دربی هم به سود ما تمام شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد