اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

جعفری: عمادرضا گران بود، انصاریان را نمی‌خواهیم



-small;"> 

 

محمد حسین جعفری در ارتباط با جذب بازیکن جدید و شایعات پیرامون جذب بازیکن صحبت های زیر را مطرح کرد: 

با علی انصاریان به توافق رسیدید؟این خبر صحت ندارد و نمی دانم چرا این موضوع رسانه ای شده است. این بحث های خودمانی در باشگاه بود. ما بیشتر روی بحث جذب مهاجم تمرکز کرده بودیم. اگر می خواستیم عماد رضا را جذب کنیم باید یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست خارج می کردیم. بحث سر این بود که علو ترائوره را به شهرداری تبریز بدهیم و در عوض انصاریان را بگیریم اما این بحث فقط در همین حد ماند. 


قضیه عماد رضا که منتفی شد.
بله، چون قیمت عمادرضا بالا بود و ما نمی توانستیم مبلغ مورد نظرش را بدهیم. تا این لحظه هم بازیکن دیگری را برای جذب یا از دست دادن مدنظر نداریم. شاید فردا فرصت دیگری به تیم ها داده شود اما من بعید می دانم تراکتورسازی بتواند بازیکنی را جذب کند. 

با این وضعیت فکر می کنید بتوانید وعده آسیایی شدن را عملی کنید؟تیم تراکتورسازی با همین شرایط بسته و با همین شرایط هم شعار آسیایی داده شده است. از روز اول هم فکر می کردیم می توانیم با این داشته ها بتوانیم به آسیا برسیم. در خط حمله مشکلاتی داریم که اگر بازیکنان دقت کنند و از موقعیت ها خود به خوبی استفاده کنند مشکل مان برطرف می شود. 

شنیدیم در تبریز مشکل زمین تمرین وجود دارد؟کمبود زمین تمرین نداریم اما همه تیم ها می خواهند از زمینی که نزدیکشان است استفاده کنند و تیمی حاضر نیست 20 کیلومتر آن طرف تر از تبریز برود. ما زمین اختصاصی خود را زیر کشت برده ایم که تا چهار ماه دیگر آماده می شود و تا آن زمان در زمین تختی و عاشورا تمرین می کنیم.

منبع : خبرگزاری فارس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد