اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

نصرتی: امیدوارم دیگر با خودمان بازی نکنیم/ عمادرضا می‌تواند به

تیم ما با رفتن رسول خطیبی احتیاج به مهاجم دارد. عمادرضا هم کارنامه خوبی در ایران دارد و اگر مثل روزهای اوج باشد می‌تواند به تراکتور کمک کند


بازیکنان تیم ملی خیلی دوست داشتند بازی با نیجریه یکی از مطرح‌ترین تیم‌های قاره آفریقا را تجربه کنند ولی  این بازی لغو شد. هر چند بازیکنان تیم ملی مجبورند از بازی درون‌تیمی به طور مثبت حرف بزنند ولی طبیعی است که چنین اتفاقی نمی‌توانست برای آنها جذابیت یک بازی رسمی را داشته باشد. محمد نصرتی مدافع باسابقه تیم ملی در مورد این موضوع و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار سایت گل پاسخ می‌دهد.

*پس از لغو بازی با نیجریه، تیم ما با خودش بازی کرد. قبول داری چنین اتفاقاتی جالب نیست؟

ما آماده بازی بودیم ولی آنها به یکباره کنار کشیدن. چند روز هم در اردو بودیم ولی متأسفانه این مسابقه لغو شد. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد و ما دیگر با خودمان بازی نکنیم. شاید این موضوع برای ما زیاد مشکل‌ساز نبود ولی لژیونرهایی مثل نکونام و شجاعی این همه راه را آمدند و فقط خستگی برایشان باقی ماند.

*بازی درون تیمی چطور بود؟

بازی بدی نبود. به هر حال بازیکنان دو تیم نسبت به یکدیگر شناخت داشتند و خیلی هم جدی بازی کردند. البته باز هم می‌گویم که امیدوارم دیگر با خودمان بازی نکنیم.

*بازی‌های تیم امید را می‌بینی؟

به طور کامل ندیدم ولی معتقدم که تیم امید نسبت به دو بازی اول شرایط بهتری پیدا کرده است. تیم ما اگر در نیمه نهایی ژاپن را ببرد به احتمال فراوان قهرمان آسیا خواهد شد. این تیم به اندازه کافی بازی تدارکاتی نداشت و در دو بازی اول هماهنگ نبود ولی الان بهتر بازی می‌کند.

*از تراکتورسازی چه خبر؟

تیم ما شرایط خوبی دارد و یکشنبه هم در جام حذفی با شهرداری تبریز بازی داریم که باید این بازی را ببریم.

*بحث حضور عمادرضا در تراکتورسازی چقدر صحت دارد؟

من زیاد در جریان نیستم ولی تیم ما با رفتن رسول خطیبی احتیاج به مهاجم دارد. عمادرضا هم کارنامه خوبی در ایران دارد و اگر مثل روزهای اوج باشد می‌تواند به تراکتور کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد