اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

استقلال را قطعا خواهیم برد

استقلال را قطعا خواهیم برد




نصرتی درباره تراکتور مقابل استقلال و غیبتش در این دیدار حساس اشاره می‌کند:«سازمان لیگ به باشگاه اعلام کرد که من سه اخطاره هستم و این خبر بدی برای من بود. در بازی با فولاد خوزستان فقط یک خطا انجام دادم که محسن قهرمانی سخت‌گیرانه به من کارت زرد نشان داد البته او قضاوت خوبی داشت ولی می‌توانست من را سه اخطاره نکند چون فقط یک بار خطا کردم.»

نصرتی در پایان حرف‌هایش تأکید می‌کند:«دوست داشتم در این بازی به میدان می‌رفتم ولی مشکل خاصی وجود ندارد. تراکتور در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و مطمئن باشید استقلال در تبریز روز بسیار سختی را در پیش خواهد داشت. ما تلاش می‌کنیم تا مقابل هزاران تماشاگر تبریزی سه امتیاز را از استقلال بگیریم.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد