اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

میثاقیان: از این تیم می‌روم/ سهرابی: نمی‌رود جلسه داریم ... خامو

میثاقیان: از این تیم می‌روم/ سهرابی: نمی‌رود جلسه داریم ... خاموش

او در مصاحبه با شبکه استانی باز هم این خبر را تکذیب کرد و امروز صبح نیز بعد از مواجه شدن با اولین تماس‌های تلفنی موبایل خود را خاموش کرد

2010/10/22 12:58:00

akbar Misaghian اکبر میثاقیان
سایت گل ـ اقدام غیرمنتظره اکبر میثاقیان در خداحافظی از بازیکنان شهرداری تبریز در تمرین دیروز این باشگاه را با شرایط تازه‌ای مواجه کرده است. شب گذشته میرمعصوم سهرابی مدیرعامل شهرداری پس از آنکه در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر این خبر را تکذیب کرد به خبرنگار سایت گل گفت که جلسه هیئت مدیره در این زمینه تشکیل شده است.
جالب اینکه او در مصاحبه با شبکه استانی باز هم این خبر را تکذیب کرد و امروز صبح نیز بعد از مواجه شدن با اولین تماس‌های تلفنی موبایل خود را خاموش کرد! این در حالی است که اکبرمیثاقیان شب گذشته در گفت‌وگو با یکی از دوستان نزدیکش گفته است به احتمال 90درصد از شهرداری جدا خواهد شد.
 ظاهرا میثاقیان از تحرکات مدیرعامل باشگاه ناراضی است ضمن اینکه مدیرعامل باشگاه هم از شرایط تیم در جدول راضی نیست. میرمعصوم سهرابی کارمند و مسئول ورزش شهرداری تبریز است و مدیریت تیم فوتبال این باشگاه هم برعهده دارد. سهرابی در فوتسال چهره شناخته شده‌ای است و پیش از این با حفظ سمت مربی تیم فوتسال گسترش فولاد نیز بوده است و امسال هم خود محمود خوراک‌چی را به عنوان سرمربی تیم گسترش فولاد انتخاب کرده.
ماجرای اختلافات بین او و میثاقیان به زمانی بازمی‌گردد که سهرابی قصد داشت هادی بررگی‌زر مربی سابق فوتبال و کارمند شهرداری مشهد را به عنوان دستیار به کادرفنی شهرداری اضافه کند اما اکبر میثاقیان با این کار مخالفت کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد