اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

احتمال کاهش تعداد تماشاگران ورزشگاه یادگار امام تبریز


اگر میزبان توانایی مدیریت 3 هزار یا حتی هزار تماشاگر را دارد نباید برای 15 یا 30 هزار تماشاگر بلیت بفروشد. به مسئولان استان آذربایجان شرقی خواهیم گفت اگر مدیریت، قدرت و انتظامات آنها محدود است و به عنوان مثال توانایی اداره جمعیت 3هزار نفری را دارند بیش از این بلیت نفروشند.


سایت گل- مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی درباره اتفاقات رخ داده در دیدار شهرداری تبریز و پرسپولیس گفت: مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز، مدیر کل تربیت بدنی و رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی را به کمیته انضباطی فراخوانده‌ایم تا درباره مسائل مربوط به این مسابقه توضیحات لازم را ارائه کنند.
وی ادامه داد: در این جلسه از این افراد این سؤال را مطرح خواهیم کرد که آیا می‌توانند ورزشگاه یادگار امام تبریز را اداره کنند به گونه‌ای که روی سکوها خشونت و التهاب دیده نشود. از آنها خواهیم پرسید قدرت مدیریت ورزشگاه را به گونه‌ای دارند که تیم‌های حریف بدون استرس و اضطراب بازی کنند.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: این افراد به عنوان میزبان، مسئول رخدادهای سکوها هستند. اینجا دیگر نمی‌توانند بگویند تماشاگران منسوب به فلان تیم. لازمه اداره جو موجود این است که به اندازه‌ای که می‌توانند پذیرای هوادار باشند و بلیت فروشی کنند. اگر میزبان توانایی مدیریت 3 هزار یا حتی هزار تماشاگر را دارد نباید برای 15 یا 30 هزار تماشاگر بلیت بفروشد. به مسئولان استان آذربایجان شرقی خواهیم گفت اگر مدیریت، قدرت و انتظامات آنها محدود است و به عنوان مثال توانایی اداره جمعیت 3هزار نفری را دارند بیش از این بلیت نفروشند.
وی یادآور شد: در صورتی که بیش از توانایی بلیت فروشی انجام شود مشکلات زیادی به وجود می‌آید. اگر افراد حضور یافته در کمیته انضباطی بگویند توانایی اداره سکوها در صورت حضور پرشمار تماشاگران را ندارند به آنها خواهیم گفت با چه شیوه و چگونه بلیت فروشی کنند تا مشکلات قبلی رخ ندهد. راهکارهای این موضوع بررسی و اعلام می‌کنیم تا از تکرار وقایع گذشته جلوگیری شود
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد