اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

هواداران تبریزی انتظار داشتند دایی و باقری از آنها حمایت کنند




نصرتی در گفت‌وگو با فارس:
هواداران آذری انتظار داشتند دایی و باقری از آنها حمایت کنند

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: هواداران آذری اعتقاد داشتند در دیدار با پرسپولیس دایی و باقری باید از آنها حمایت می‌کردند.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط تراکتورسازی اظهار داشت: خوشبختانه با جذب تیموریان در میانه میدان به قدرت بیشتری رسیدیم. حضور این بازیکن باتجربه می‌تواند در ادامه مسابقات لیگ کمک زیادی به ما کند و بهتر از قبل خواهیم شد. از طرفی صحبت‌های ابتدایی با هاشمیان برای حضور در تراکتورسازی انجام شده و در حال نهایی شدن است.

مدافع تیم ملی درباره بیماری‌اش در اردوی تیم ملی در شرق آسیا گفت: 3 تا 4 روز به سختی بیمار بودم و حال بدی داشتم، اما خوشبختانه در حال حاضر شرایط جسمانی خوبی دارم.
وی با اشاره به شرایط خوب تیم ملی ادامه داد: توقع مردم از تیم ملی بالا رفته و امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج خوب در رقابت‌های فوتبال غرب آسیا با آمادگی بیشتری در جام ملت‌ها حاضر شویم. این مسابقات می‌تواند محک خوبی برای ارزیابی توانایی‌های تیم ملی باشد.

نصرتی درباره حواشی به وجود آمده در تبریز در دیدار پرسپولیس و شهرداری تبریز عنوان کرد: حضور هواداران همواره به نفع تیم‌های آذری بوده است، چون تیم‌های حریف با حضور آنها دچار مشکل می‌شوند. مشکلات در این باره به بازی تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برمی‌گردد؛ جایی که بعد از توهین تماشاگران پرسپولیس به هواداران آذری آنها اعتقاد داشتند که دایی و باقری باید از هواداران آذری حمایت می‌کردند، اما این اتفاق نیفتاد. البته این طور نیست که هیچ مشکلی در تبریز پیش نیامده باشد، اما می‌توانم این را بگویم که بهترین تماشاگران را داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد