اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

قلعه نویی:فوتبال ایران هنوز احساسی است

قلعه نویی:فوتبال ایران هنوز احساسی است


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی گفت: ما به حضور طرفداران در بازی فردا نیاز داریم، چون تیم اصلی ما هواداران هستند که در هر شرایطی تیم را یاری میکنند.





قلعهنویی کیفیت بازی تیمش را در سه بازی گذشته مطابق میل خود عنوان کرد و افزود: تراکتورسازی در بازیهای گذشته روند خوبی داشته است و با توجه به اینکه هدف ما بازی هجومی است، امیدواریم داربی تبریز را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم و البته این را هم باید بدانیم که نتیجه بازی دست خداست.
وی با بیان اینکه کادر فنی تیم تراکتورسازی در چند روز گذشته با مشاهده بازیهای تیم شهرداری، شناخت خوبی از این تیم به دست آورده است، اظهار کرد: تیم شهرداری فصل را خوب شروع کرده است و خط دفاع و حمله خوبی دارد و ما باید در این بازی اجازه ندهیم تا این دو جناح با هم مشارکت داشته باشند، ولی در کل قبول میکنم که خط دفاع ما آسیب پذیرتر از تیم شهرداری است.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در رابطه با آمادگی بازیکنان تیم برای بازی فردا بیان کرد: بازیکنان فوتبال باید از نظر ضریب هوشی بالا باشند، زیرا باید از نظر تاکتیکپذیری هوش بالایی داشته باشند و من هم به همین خاطر 5 دقیقه قبل از هر تمرین با آنها صحبت میکنم و سعی میکنم به آنها روحیه بدهم، ولی باید قبول کنیم که فوتبال ایران هنوز فوتبال احساسی است.
او در پایان تماشاگران را مخاطب خود قرار داد و عنوان کرد: تیم تراکتورسازی مال مردم است و تماشاگران هم سرمایههای ملی ما هستند و من با توجه به شناختی که تا به حال از هواداران تبریزی پیدا کردهام، از آنها انتظار دارم تا با حاشیهها کاری نداشته باشند و تیم خود را تشویق کرده و به مهمان احترام بگذارند.

تراکتورسازی سرمایه اجتماعی ماست

تراکتورسازی سرمایه اجتماعی ماست
بیگی: هواداران فوتبال ویژگیهای مثبت آذربایجان را نشان دهند
خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز تنها مرکز یک استان نیست بلکه پایتخت غیرت، شجاعت و دلدادگی به انقلاب و ولایت است و مردم آذربایجان بارها این ویژگیها را اثبات کردهاند.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی در آستانه دیدار تیمهای فوتبال تراکتورسازی و شهرداری تبریز اظهار داشت: مایه غرور است که ما به واسطه تیم تراکتورسازی، قابلیتهای خود را نشان میدهیم و تلاش این تیم برای دستیابی به پیروزی، تصویری از اهتمام و جدیت ملت آذربایجان است.
وی با بیان این که تمام هموطنان شمالغرب کشور نسبت به تیم تراکتورسازی احساس دلبستگی میکنند، افزود: از آنجا که تیم تراکتورسازی به تبریز و آذربایجان منتسب است، هم مجموعه تیم باید با ملاحظه این مرتبه و جایگاه، حرمت آن را بیش از پیش نشان دهد و هم هواداران طوری حرکت کنند که تمام ویژگیهای مثبت آذربایجان را به اثبات برسانند.
بیگی هواداران تیم تراکتورسازی را سرمایه اجتماعی استان دانست و تصریح کرد: امیدوارم هواداران در مسابقه روز پنجشنبه فارغ از نتیجه، صحنههای انضباط، صمیمیت و محبت را ایجاد کنند و کسانی را که نمیخواهند عظمت تبریز و آذربایجان را بینند ناامید سازند.
وی تاکید کرد: باید صحنه این رقابت خانگی را به صحنه باعظمت غرور و افتخار تبدیل کنیم و نشان دهیم که در تمام صحنهها از جمله ورزش حرفهای زیادی برای گفتن داریم
.
بیگی با تاکید بر حفظ نظم و انضباط از سوی هواداران گفت: وقتی یک صحنه نامناسب دیده میشود گرچه عمومیت ندارد ولی بعضی آدمهای مغرض و بیمار دقیقا در همان نقطه تمرکز کرده و آن را بزرگنمایی میکنند.
وی اضافه کرد: البته آنها اهداف دیگری را تعقیب میکنند ولی ما میدانیم که به دنبال عظمت و شوکت و سربلندی آذربایجان شرقی هستیم؛ بنابراین باید از این فرصت برای ایجاد یک صحنه زیبا که تمام ویژگیهای آذربایجان شرقی در آن خلاصه شده باشد استفاده کرده و بدخواهان را مایوس کنیم.
تیمهای فوتبال تراکتورسازی و شهرداری تبریز، امشب در چارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز مسابقه خواهند داد.

امیدوارم تراکتورسازی قهرمان لیگ شود اما دربی را به شهرداری ببازد

امیدوارم تراکتورسازی قهرمان لیگ شود اما دربی را به شهرداری ببازد!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت:برای تراکتورسازی احترام زیادی قائلم و امیدوارم این تیم قهرمان لیگ برتر شود اما در بازی فردا به تیم شهرداری ببازد.
به گزارش خبرنگار مهر، میودراگ یسیچ بعدازظهر امروز در نشست خبری که در تبریز برگزار شد در خصوص دیدار تیمهای فوتبال تراکتورسازی و شهرداری تبریز گفت: بعد از شکست پرسپولیس به بازیکنانم در رختکن گفتم که نباید مغرور شوند و صحبتهای من نیز موثر واقع شد.وی ادامه داد: از عملکرد آنها در بازی با سپاهان نیز راضی هستم اما از نتیجه راضی نیستم چون برخی از بازیکنانم دچار اشتباهات فردی شدند و بازیکنان سپاهان نیز نهایت استفاده را کردند.وی افزود: در این هفته روی اشتباهات خود کار کردیم و میخواهیم بازی با کیفیت و تماشاگرپسندی را مقابل تراکتورسازی انجام دهیم. البته بعد از آن بازی به دلیل تعطیلی رقابتهای لیگ برتر فرصت خوبی دارم تا شناخت بهتری نسبت به تیم پیدا کنم و بیشتر روی تیم خود کار کنیم.سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در خصوص حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه یادگار پس از تمام شدن دوران محرومیتشان اظهار داشت: خوشحالم که فردا تماشاچیان و هواداران تراکتور به ورزشگاه می آیند و تیم محبوب خودشان را تشویق می کنند.وی ادامه داد: شناخت خوبی نسبت به تیم تراکتور مثل سایر تیمها دارم. و برای این تیم احترام زیادی قائلم اما هدفمان این است که در برابر تراکتور سیستم بازی خود را در زمین پیاده کنیم و در پایان منتظر نتیجه باشیم. امیدوارم تیم تراکتورسازی در رقابتهای لیگ برتر تمام حریفان خود را شکست دهد و در نهایت قهرمان لیگ شود اما دربی را به تیم ما ببازد.دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و شهرداری تبریز از هفته پنجم یادزهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت 22 روز پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار میشود.