اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

احتمال انصراف تراکتور از ادامه بازیها

 

جمشید خطیبی قائم مقام باشگاه تراکتورسازی پیرامون بازی تراکتورسازی با صبای قم اعلام نمود :
پخش تصاویر تلویزیونی مسابقه فوتبال تراکتور سازی و صبای قم اثبات کرد که در مورد تیم تراکتورسازی اجهاف و حق آن ضایع شده است . چندین میلیون نفر دیدند که تراکتورسازی به اشتباهات داوری باخت نه به تیم صبای قم
گل اول صبا با دست بازیکن صبا به ثمر رسید ، پنالتی دقایق اخر مسابقه که توسط داور خط اعلام شد مورد موافقت داور قرار گرفت و با سوت داور بازی قطع و با دست داور نقطه پنالتی نشان داده شد اما وقتی داور با هجوم بازیکنان و نیمکت صبا که بارها بعنوان اعتراض به میدان داخل شده و قصد تشویش ذهن داور را داشتند مواجه شد ، تصمیم خود را عوض و پنالتی را لغو نمود، این اشتباه داوری متاسفانه مورد حمایت کمیته داوران بوده و آقای عسگری نایب رئیس کمیته داوران در سایت رسمی فدراسیون در روز دوشنبه اعلام می دارد که چندین بار فیلم را بازبینی کرده و متوجه شده که گل صبا به تراکتورسازی گل به خودی بوده وتوسط بازیکنان تراکتور به دروازه خودی زده شده است . ایشان حتی تصاویر تلویزیونی را قبول ندارد و حتی به نظر داور بین المللی فوتبال آقای فنایی که در فینال جام جهانی سوت زده نیز ارزش قائل نشده و چون استدلال منطقی در مورد اشتباهات مسلم داوری دارد جمله تاسف انگیزی بر زبان میاورد و می گوید هرکس آزاد است نظر خودش را بگوید .
اما می گوییم فوتبال قانون دارد ، چهار تا داور دارد، میلیونها بیننده دارد و تصاویر تلویزیون قابل تحریف و قابل کتمان نیستند . پس اظهار نظر آزاد نیست و باید طبق قانون باشد.داوری که حتی متوجه نیست چندتا کارت به بازیکن 6 صبا داده و بعد از کارت زرد دوم کارت قرمز نشان نمی دهد و اجازه بازی به بازیکن دو اخطاره می دهد چگونه به بازی حساس انتخاب می شود
متاسفانه اشتباهات مسلم داوری که موجب باخت تیم تراکتورسازی شد باعث ناراحتی تعدادی از تماشاگران شد و در نتیجه خسارتی به استادیوم وارد آمد همین تماشاگران در بازی تراکتورسازی و سپاهان حاضر بودند و استادیوم بیش از 90هزار تماشاگر داشت و علی رغم باخت سه بر یک تراکتور کوچکترین اعتراضی صورت نگرفت چون با ناداوری مواجه نشدندبدینوسیله اعلام می شود :
1- کلیه خسارات وارده به استادیوم بر اثر ناپختگی و اشتباهات مسلم داوری انجام شد که جبران آن بر عهده داوران و حامیان آنهاست . 
2- با توجه به اشتباهات محرز داوری که صورت گرفت تیم صبا برنده و تیم تراکتور بازنده شد در صورتیکه با توجه به گل اول صبا و پنالتی دقایق آخر بازی میبایست تراکتورسازی برنده دیدار می بود و به هر حال داوران با اشتباهات خود عملا تراکتورسازی را در در دو هفته مانده به پایان لیگ از راه یابی به آسیا محروم کردند اما آقایان کمیته داوران قبول ندارند که همکاران انها حق را ناحق می کنند . 
3- با توجه به موارد فوق الاشاره باشگاه تراکتورسازی در راستای احقاق حقوق تیم از مجاری قانونی با مقاومت کمیته داوران مواجه شده است و از طرفی اطمینان داریم که حقوق تیم ضایع شده است و تیم به طور ناعادلانه از کورس کسب سهمیه آسیا فاصله گرفته است. 
ما دیروز طی نامه رسمی از مسئولین سازمان لیگ درخواست کردیم که بازی فوق را ابطال و تجدید نمایند و اینک اعلام می شود چنانچه بازی مذکور تجدید نشود و حقوق ما احقاق نگردد از انجام مسابقات باقیمانده لیگ انصراف داده و در میدان حاضر نخواهیم شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد