اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

حقیقی: برای آسیایی شدن چشم به نتایج تراکتورسازی داریم

حقیقی: برای آسیایی شدن چشم به نتایج تراکتورسازی داریم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما برای گرفتن سهمیه آسیایی، چشم به نتایج دیدارهای بعدی تراکتورسازی داریم.


 علیرضا حقیقی در مورد تساوی بدون گل برابر مس اظهار داشت: عملکرد خوبی در این دیدار نداشتیم و موقعیت‌های گلزنی را با بی‌دقتی از دست دادیم.

 وی در مورد برخوردش با سپهر حیدری و شکسته شدن دنده او گفت: از این موضوع خیلی ناراحت شدم. زمانی که می‌خواستم توپ را جمع کنم پایم به دنده حیدری خورد و او دچار آسیب دیدگی شد. فقط می‌توانم بگویم که از این موضوع متاسفم و امیدورام کاپیتان پرسپولیس هرچه زودتر به ترکیب باز گردد.
 دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه اینکه گفته می‌شود او در دیدار با مس عملکرد بهتری نسبت به سایر بازیکنان داشت، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که در این بازی خوب بودم و توانستم دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشتم.

 حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس امید برای کسب سهمیه آسیا دارد یا خیر، گفت: چشم به نتایج تراکتورسازی داریم و اگر این تیم مقابل صبا نتتیجه نگیرد، می‌توانیم برای کسب سهمیه آسیا امیدوار باشیم.
 وی افزود: تراکتورسازی به دلیل اینکه تنها برای یک جام می‌جنگد با آسودگی بیشتری بازی‌ها را دنبال می‌کند، اما ما به دلیل اینکه در لیگ‌برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هستیم شرایط‌مان فرق می‌کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد