اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

یادگار امام، تجلیگاه فرهنگ درست هواداری

یادگار امام، تجلیگاه فرهنگ درست هواداری


یادگار، استادیومی خاص در ایران که نامش لرزه بر اندام تیم ها می اندازد و هر کسی اجازه ورود به آن را ندارد.


اولین بازی تراکتور با استقلال در سال پیش تعدادی هوادار استقلال از تهران برای تماشای بازی آمده بودند، این آخرین باری بود که تیمی فکر می کرد می تواند در یادگار تماشاگر داشته باشد غافل از اینکه حضور در یادگار نیازمند فاکتور هاییست که هواداران هر تیمی دارای آن نیستند. تیم هایی مثل سایپا، سپاهان، ذوب آهن تنها تیم هایی هستند که هوادارانشان اجازه ورود دارند. قبلا درباره ملوان نیز وضع به همین منوال بود ولی خوب قدر این موقعیت خود را ندانستند و با حرکات زشت و دور از اخلاقی که در آخرین بازیشان مقابل تراکتور بدان دست زدند، این موقعیت را از دست دادند. اما هواداری که اجازه حضور در یادگار را داشته باشد چه تیمش ببرد و چه ببازد مورد تکریم و تشویق هواداران آذربایجان قرار خواهد گرفت و کمترین مشکلی برایش به وجود نخواهد آمد چون آن ها تنها تماشاگرانی هستند که در خانه خود حرمت مهمان را نگه می دارند و بر خلاف دیگر ورزشگاه ها شعار های غیر انسانی و قومیتی نسبت به هموطنان خود سر نمی دهند. آن ها مستحق تکریمند.
اینجا یادگار امام است، تجلی گاه فرهنگ درست هواداری، پس هوادارانی باید در آن حضور داشته باشند که ظرفیت این فرهنگ را داشته باشند. چون فرهنگ یک گروه، زمانی باید به منصه ظهور برسد که ظرفیت برای درک آن وجود داشته باشد وگرنه باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود که نمونه آن را اخیرا به عینه دیدیم.  چون نمی خواهیم این مشکلات تکرار شوند پس بهتر است فقط هواداران تیم های خاص در این ورزشگاه حضور داشته باشند.
با توجه به این که داریم به روز 26 ام فروردین یعنی روز مصاف دو تیم تراکتور و سپاهان نزدیک می شویم رسما از هواداران با فرهنگ اصفهانی دعوت می کنیم تا در یادگار امام میهمان ما باشند و با حضورشان به همراه هواداران آذربایجانی فرهنگ هواداری را به افرادی که دم از فرهنگ می زنند، در حالی که در استادیوم شهرشان شعارهای توهین آمیز سر داده می شود نشان دهند.

نویسنده: shahram1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد