اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

مصاحبه بازیکنان و سرمربی تیم ملی و داور و اخبار جدید تیم


آندرانیک تیموریان: امیدوارم بتوانیم آرزوی هواداران تراکتورسازی را برآورده کنیم.

آندرانیک تیموریان درباره صحبت‌های امیرحسین صادقی در مورد وی مبنی بر اینکه او را نمی‌شناسد، اظهار داشت: من با امیرحسین صادقی دوستم. در جریان بازی دیروز باهم مشاجره داشتیم، اما فحش ندادیم.

هافبک تراکتورسازی تاکید کرد: امیرحسین آدم شوخ‌طبعی است و در مورد آدم‌های دیگر هم با شوخی حرف می‌زند اما من هم در فضای شوخی می‌گویم امیدوارم او با بازی‌های خوبش در استقلال بتواند نظر کی‌روش، سرمربی تیم ملی را جلب کرده و تعداد بازی‌های ملی‌اش را به عدد 10 برساند.

وی افزود: با وجود همه این حرف‌ها امیرحسین صادقی پسر خوب و خوش‌قلبی است و من دوستش دارم. آدم باید جنبه باخت داشته باشد. در زمین فوتبال آدم یا می‌برد یا می‌بازد. اینکه بعد از بازی به سمت او رفتم تا به هم دست بدهیم و او به من دست نداد برایم عجیب بود. به هر حال به او زنگ می‌زنم چون ما باهم مشکلی نداریم.

هافبک تراکتورسازی درباره روند بازی دیروز گفت: بازی سرنوشت سازی بود. ما می‌خواهیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم و با پیروزی دیروز به این مهم نزدیک شدیم. امیدوارم در هفته‌های آینده با لغزش حریفان بتوانیم این آرزوی هواداران خوب تراکتورسازی را برآورده کنیم.


نصرتی: داور در دقایق پایانی بر علیه ما سوت زد


محمد نصرتی درباره بازی روز گذشته تراکتورسازی و استقلال اظهار داشت: این اولین گلی بود که به استقلال زدم. از اینکه توانستیم با این پیروزی یک قدم به کسب سهمیه آسیایی نزدیک شویم خوشحالم.

وی در مورد اعتراض استقلالی ها به این گل مبنی بر اینکه توپ اوت رفته به نفع آنها بوده، گفت: من از این صحنه دور بودم و نمی توانم این ادعای استقلالی ها را تایید کنم، اما در همین بازی در یک دو مورد که توپ به اوت رفته بود و صد در صد به نفع تراکتورسازی بود داور این توپ ها را به نفع استقلال اعلام کرد. به هر حال در طول بازی پیش می آید که چنین اتفاقاتی رخ دهد.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد استقلال گفت: استقلال تیم خوبی است. باید واقعیت را بگویم که آنها مقابل تراکتورسازی نتوانستند از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنند. ما ممنون هواداران خود هستیم که در این مسابقه برای ما سنگ تمام گذاشتند. ما هم مثل همیشه بازی نکردیم و آن طور که باید انتظارات سرمربی خود رابر آورده نکردیم. من خودم از عملکردم خیلی راضی نیستم و می توانستم بهتر از این هم باشم.

نصرتی در مورد نزدیک شدن تراکتورسازی به کسب سهمیه آسیایی عنوان کرد: پیروزی مقابل استقلال به همین دلیل دلچسب بود که ما را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کرد.

وی در مورد اعتراض استقلالی ها به داوری گفت: داوری به نظر من برای هر دو تیم یکسان بود. در دقیقه 7 بازی به مهدی کیانی کارت زرد داد و او را تا پایان مسابقه خلع سلاح کرد. به نظر من حق وردی در دقایق پایانی بازی به ضرر تراکتورسازی سوت زد.

کاپیتان تیم تراکتورسازی در ارتباط با صحبت های امیرحسین صادقی در مورد تیموریان که گفته او را نمی شناسد، اظهار داشت: تیموریان یک بازیکن شناخته شده در این فوتبال است. من در جریان بازی هم به صادقی گفتم بازیکن ما را بدون توپ زدی و این کارها زشت است. به هر حال هر کسی هر حرفی می زند درک و فهم خود را نشان می دهد.

وی در مورد حضور کی‌روش در ورزشگاه گفت: برای نشان دادن خود در این بازی انگیزه داشتم. تلاش خود را هم انجام دادم. تراکتورسازی در لیگ برتر بهترین خط دفاع را دارد. این درحالیست که اکثر بازیکنان ما جوان هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد