اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

عسگری: اگر ادعای فتح‌الله‌زاده درست باشد تراکتورسازی باید هر سال

عسگری: اگر ادعای فتح‌الله‌زاده درست باشد تراکتورسازی باید هر سال قهرمان شود

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت‌های فتح‌الله‌زاده گفت: اگر رفاقت با داوری در بازی‌های تراکتورسازی تاثیر داشته باشد این تیم هر سال باید قهرمان شود.

00027692.jpg

  حسین عسگری در مورد جنجالی شدن برخی قضاوت های بازی های لیگ برتر اظهار داشت: داوری ها جنجالی نشده بلکه آن را جنجالی می کنند. حساسیت مسابقات بالا رفته و همین مسئله به طور اتوماتیک وار حاشیه ها را زیاد می کند. تیم های بالا و پایین جدول به دلیل جایگاهشان در جدول حساس شده اند و همین آستانه تحمل برخی دوستان را کم کرده است، درحالی که اشتباهات داوری در همه جای دنیا وجود دارد.

وی در مورد بازی روز گذشته تراکتورسازی و استقلال و صحبت های علی فتح الله زاده مبنی بر اینکه "رفاقت بین کمالوند و تورج حق‌وردی روی نتیجه این مسابقه تاثیر گذاشته است "، عنوان کرد: به خاطر حساسیت این رقابت بوده که چنین اظهار نظرهایی صورت می گیرد. اگر این ادعای فتح الله زاده درست باشد، پس تیم تراکتورسازی در هیچ مسابقه ای نباید بازنده شود و همیشه باید قهرمان لیگ برتر شود.

عسگری در پاسخ به این سوال که در قبال چنین صحبتی کمیته داوران چه واکنشی نشان می دهد، گفت: به طور یقین هر کاری که لازم باشد و وظیفه ما برای دفاع از داوران باشد را انجام می دهیم. برای ما فرقی نمی کند که چه کسی و در چه مقامی این صحبت ها را می کند. آنچه مهم است اینکه بتوانیم از جایگاه داوران خود به خوبی دفاع کنیم. من امروز باید اطلاعات لازم را بگیرم و سپس اقدامات لازم را انجام دهم.

سرپرست کمیته داوران در ادامه در مورد تصمیمات گرفته شده برای کمک داور دیدار پاس و راه آهن گفت: تصمیم لازم را در مورد این کمک داور خواهیم گرفت. در این سه ماهی که آمده ام حدود 15 داور که در لیگ برتر و لیگ دسته اول عملکرد ضعیفی داشته اند را از قضاوت محروم کرده ایم اما اسمی از آنها نبرده ایم.

عسگری در خصوص صحبت های منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوب ‌آهن در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس مبنی بر اینکه چرا کمیته داوران بار دیگر از سعید مظفری زاده برای قضاوت این مسابقه استفاده کرده و اینکه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل نبود مشکلات داوری بهتر نتیجه می گیرند، گفت: چه اشکالی دارد که مظفری زاده هم بازی رفت را قضاوت کند هم بازی برگشت را؟ چون در بازی رفت یک بازیکن ذوب آهن اخراج شده دیگر نمی تواند بازی برگشت را قضاوت کند؟

وی اضافه کرد: ذوب آهن سه گل از پرسپولیس دریافت کرده، آیا مظفری زاده این سه گل را زده است؟ یک داور چطور می تواند در خوردن سه گل نقش داشته باشد؟ امیدوارم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد اما اگر نگیرد ابراهیم‌زاده دیگر نمی تواند بهانه ای بیاورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد