اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

تشکر ویژه از مسئولان

تشکر ویژه از مسئولان


کسانی که دیروز در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، اکثرا در یک مساله اتفاق نظر داشتند و آن هم درایت مسئولان تیم تراکتورسازی بود.


چند روز قبل، طی مصاحبه ای که با سردار جعفری داشتیم، ایشان از نامه نگاری و حضور نماینده باشگاه در روز بازی با استقلال در استادیوم آزادی خبر دادند.

دیروز همه شاهد بودند، وقتی که ماموران محترم نیروی انتظامی، بنا به دستوری که دریافت کرده بودند، اجازه حضور هواداران تراکتور را در سکوهایی، به جز سکوهای اختصاص یافته برای آنها نمیدادند، سردار جعفری و آقای یاوران، با حضور در کنار فرمانده نیروی انتظامی و رایزنی با آنها، باعث شدند تا مسئولان برگزاری دیدار، سکوهای بیشتری به هواداران اختصاص دهند.

دیروز همه دیدند که هوادارانی که توسط نیروی انتظامی، دستگیر شده بودند، همه توسط وساطت مسئولان باشگاه، آزاد شدند و به خانه هایشان بازگشتند.

گویا، دیگر زمان زیانهای تیم و هواداران از سوء مدیریتی باشگاه که سالیان سال است، تراکتور و هوادارانش با آن دست به گریبان هستند، به پایان رسیده است و ما هم صاحب مدیران و مسئولانی دلسوز شده ایم.

جا دارد از جناب آقای دکتر بیگی، استاندار ورزش دوست استان آذربایجان شرقی، جناب آقای محمد حسین جعفری، مدیرعمل محترم باشگاه تراکتورسازی، جناب آقای رحمان یاوران، معاون کانون هواداران باشگاه، و تمام عزیزان و زحمتکشان باشگاه و استان که دیروز همه دست به دست هم دادند تا بخشی از حماسه باشند، تقدیر و تشکر کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد