اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

تماشاگران تراکتور اخلاق حرفه ای را نشان دادند


محمدحسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برتری 2 بر یک تراکتورسازی تبریز مقابل استقلال عنوان کرد: پیروزی دلچسب و مهمی بود. به نظرم در طول فصل کمتر پیش می آید که یک مسابقه با این حرارت و تکنیکی برگزار شود. ما فقط با هدف پیروزی به تهران آمده بودیم.

وی در خصوص صحبت های علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال مبنی بر اینکه "رفاقت داور این دیدار با کمالوند روی نتیجه بازی تاثیر گذاشت "، گفت: متاسفانه فتح الله زاده چنین صحبتی را مطرح کرده درحالی که این صحبت ها بار حقوقی دارد. ایشان چون تیمش باخته نباید چنین حرف هایی را مطرح کند و امیدوارم هر چه زودتر صحبت خود را اصلاح کند.

جعفری اظهار داشت: مشکلات داوری برای همه تیم ها وجود دارد. در بازی رفت ما با استقلال، داور گل سالم تراکتورسازی را قبول نکرد ولی ما چنین صحبت هایی را مطرح نکردیم و من همان جمله تاریخی خودم را گفتم که در داوری را باید گِل گرفت. دو تیم قدرتمند دیروز با هم بازی کردند و قسمت این بود که تراکتورسازی برنده شود. گفتن چنین جملاتی در شان و مقام فتح الله زاده نیست.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به گل اول تراکتورسازی که معتقد هستند خطا بود، به فارس گفت: اگر استقلال به گل اول تراکتورسازی ایراد می گیرد گل آنها هم قابل ایراد گرفتن است چون قبل از سانتر توپ برای سیدصالحی روی محمد ابراهیمی خطا شد اما داور نگرفت. به هر حال باید همه ما اشتباهات داوری را بپذیریم. من هنگامی که گل اول تراکتورسازی به ثمر رسید هنوز به ورزشگاه نرسیده بودم. چنین اتفاقاتی را نباید به مسائل غیر فوتبالی ربط داد.

جعفری در مورد اینکه استقلالی ها معتقد بودند هواداران تراکتورسازی بیشتر از 10 درصد از ورزشگاه را به خود اختصاص داده بودند، تاکید کرد: درست است که قانون برای تیم میهمان 10 درصد در نظر گرفته اما در فوتبال ما وقتی هواداران به تیمی علاقه دارند بهترین کار همکاری با آنها است. من از سازمان لیگ بابت همکاری با هواداران تراکتورسازی ممنون هستم. آنها دیروز تراکتورسازی را جانانه تشویق کردند. دیروز هواداران ما اخلاق حرفه ای را نشان دادند. با وجودی که از سوی برخی از هواداران استقلال توهین هایی هم شنیدند اما واکنشی نشان ندادند.

وی در مورد اینکه با این پیروزی شانس کسب سهمیه آسیایی تراکتورسازی افزایش پیدا کرد، گفت: قدم بزرگی برداشتیم. امیدوارم در 5 بازی باقی مانده هم به موفقیت برسیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد