اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

جشن و پایکوبی طولانی هواداران تراکتو

جشن و پایکوبی طولانی هواداران تراکتور/ فتح‌الله‌زاده هواداران استقلال را آرام کرد
هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از پیروزی این تیم برابر استقلال برای دقایق طولانی در ورزشگاه آزادی ماندند و به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال تراکتورسازی برابر استقلال در دیدار پایانی هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر، تماشاگران این تیم تا دقایقی پس از مسابقه در سکوهای ورزشگاه آزادی به جشن و پایکوبی پرداختند. آنها که از این پیروزی بسیار خوشحال بودند، برای دقایقی طولانی در ورزشگاه آزادی باقیماندند و در نهایت با راهنمایی نیروی انتظامی ورزشگاه را ترک کردند.

در این بین بازیکنان تیم تراکتورسازی هم به سمت تماشاگران خود آمدند و پس از سجده شکر، پیراهن‌های خود را به پاس تشکر و قدردانی به سمت هواداران پرتاب کردند.

از سوی دیگر علی فتح الله زاده پس از شکست تیم استقلال برای دقایقی در جایگاه ویژه نشسته بود و به اتفاقاتی که بعد از سوت داور در زمین چمن رخ می‌داد، نگاه می‌کرد. پس از دقایقی مدیرعامل باشگاه استقلال به سمت تماشاگران معترض این تیم رفت و سعی کرد آنها را آرام کند. البته تعدادی از آنها تیم خود را تشویق می‌کردند اما تعدادی از آنها هم با سر دادن شعارهایی به باخت تیمشان اعتراض کردند.

همچنین طبق برنامه ریزی مسئولان ورزشگاه آزادی قسمت ورودی به زمین چمن ورزشگاه جدا شده بود و بخشی از آن برای ورود خبرنگاران به زمین در نظر گرفته شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد