اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

در صورتی که جعفری بماند، در تراکتور می مانم


فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تراکتورسازی اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. البته مصطفی اکرامی مصدوم است و شاید به بازی فردا مقابل استقلال نرسد. سعی می کنیم فردا بازی خوبی برگزار کنیم و با دست پر به تبریز بازگردیم.
وی در مورد روند تراکتورسازی در هفته های اخیر عنوان کرد: در یکی دو بازی قبلی با مشکلاتی روبرو بودیم. در بازی با نفت تهران یک پنالتی از دست دادیم که اگر گل می شد سرنوشت ما را تغییر می داد. در بازی با فولاد خوزستان هم 48 ساعت قبل پیمنتا و جاسم کرار رسیدند و وسط زمین مشکل داشتیم.

کمالوند در ارتباط با آمادگی استقلال گفت: این تیم در اوج آمادگی روحی و بدنی است. من فکر می کنم با توجه به اینکه تراکتورسازی هم در شرایط خوبی بسر می برد فردا یک مسابقه جذابی را شاهد باشند.
وی در خصوص اینکه هواداران تراکتورسازی حساسیت کمتری نسبت به هواداران استقلال دارند، گفت: هواداران تراکتورسازی توجیه شده اند که نباید نسبت به هر شعاری واکنش نشان دهند و من معتقدم هواداران استقلال هم فهیم هستند و فردا میزبانی خوبی از ما می کنند. تیم استقلال هم صاحب سبک است و این بازی را جذاب تر می کند.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه تراکتورسازی برای فصل آینده با او مذاکره ای انجام داده یا خیر گفت: باشگاه تراکتورسازی برای فصل آینده احتمال دارد تغییراتی کند. اگر سردار جعفری برای فصل آینده هم در این تیم باشد و من را بخواهند خوشحال می شوم چهارمین فصل خود را در تبریز باشم اما اگر فرد جدیدی بیاید همه چیز به شرایط بستگی دارد. خدا را شکر امسال تراکتورسازی بهتر از آنچه فکر می کردیم نتیجه گرفته است. هدف ما کسب سهمیه آسیایی است و تلاشمان هم برای رسیدن به این هدف انجام می دهیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد