اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

جعفری: سکوهای پرسپولیس را در آزادی میخواهیم

جعفری: سکوهای پرسپولیس را در آزادی میخواهیم


محمد حسین جعفری، مدیر عامل تیم تراکتورسازی، در گفتگو با خبرنگار کلوب هواداران تراکتورسازی، گفت:"با تمهیداتی که در نظر گرفته شده، امیدوارم مشکلی برای هواداران در تهران پیش نیاید."


برای دیدار مقابل استقلال چه تمهیداتی را در نظر گرفته اید، آیا مانند بازی با پرسپولیس باز هم هواداران دچار مشکل خواهند شد؟

الحمدلله ما برای بازی مقابل استقلال هماهنگی های لازم را انجام داده ایم که انشالله برای هواداران ما مشکلی پیش نیاید. نامه ای  برای شخص آقای عزیزمحمدی نوشتیم تا با تماشاگران ما با محبت و احترام برخورد شود. با توجه به اینکه قبلا همیشه میگفتیم ما تماشاگر نمی آوریم، اما این بار فرق میکند و با صراحت اعلام کردیم که تماشاگر می آوریم و قرار شده تا در ورزشگاه سکوهای پرسپولیس را به ما اختصاص دهند و اگر هم تماشاگران تیم استقلال توانستند طبقه پایین را پر کنند، برای ما طبقه فوقانی را در نظر بگیرند.

در مورد پرچم های تیم تراکتور چه صحبتی انجام شده، آیا باز هم مانع بردن پرچم تیم تراکتور به استادیوم خواهند شد؟

در مورد پرچم قابل ذکر است که بردن پرچمهای عادی به استادیوم بلامانع است و مشکلی نخواهد داشت و با توجه به اینکه در بازی مقابل پرسپولیس بنده برای اولین بار مسئولیت سنگین مدیریت عاملی تراکتورسازی را قبول کرده بودم، آنطور که باید و شاید با جو آشنا نبودم و به همین خاطر مشکلات فراوانی برای ما ایجاد شد که انشالله از این پس مشکلات به حد صفر خواهد رسید.

در مورد حضور آقای هدایتی و فروش تیم، چه صحبتی دارید؟

بحث فروش مطرح نیست. اما ما هم مانند تمامی باشگاه ها، باید به بخش خصوصی واگذار شویم. آقای هدایتی و چند نفر دیگر، تمایل به همکاری با ما را دارند و تا پایان لیگ، این مسئله روشن خواهد شد.

خبرنگار: علیرضا حسن زاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد